Wel met een dikke 100 liter tank erin?Ar schreef: 05 aug 2020, 08:47 1:4,5 snelweg op lpg. Dat is iets zuiniger dan mijn Silverado 8.1 met dubbel lucht.![]()
Anders sta je zowat dagelijks aan de pomp
Wel met een dikke 100 liter tank erin?Ar schreef: 05 aug 2020, 08:47 1:4,5 snelweg op lpg. Dat is iets zuiniger dan mijn Silverado 8.1 met dubbel lucht.![]()
Is de hele reden dat ik voor een Amarok V6 ben gegaan ipv een Amerikaanse pickup met V8.Luco schreef: 05 aug 2020, 08:55Tja, corporaties en gemeentes hebben een maatschappelijke functie en een energietransitie die ze moeten halen en dus een voorbeeldfunctie, nou dan weet je het wel
Mijn bc gaf van het weekend aan 1:8,2 te hebben gereden. Over rit van meer dan 200km. Behoorlijk stuk binnendoor hoop rotondes enzo ,snelweg lekker rustig 100 op cruise gereden.Estoque schreef: 05 aug 2020, 09:26Is de hele reden dat ik voor een Amarok V6 ben gegaan ipv een Amerikaanse pickup met V8.
Vind zo'n lompe V8 roffel echt heel vet! maar niet passend bij een bedrijfsauto als je voor komt rijden of op bezoek komt. Daarvoor zitten wij in een te traditionele markt.
En met 40k km per jaar is een amerikaan ook niet de logische keuze denk ik.![]()
Heb een dodge magnum gereden (8 jr terug ofzo) 2.7 v6 liep met moeite 1:6 .... dat was beste tegenvaller voor zo'n lui hok haha maar heerlijke km vreter dat dan weer wel.Ferdi Gielen schreef: 05 aug 2020, 14:26 Dat valt echt alles mee!
Zit er cilinder uitschakeling op?
Mijn Santa Fé deed 1 op 6,5 gemiddeld op LPG en die was toch een stukje lichter met een kleiner blok.
ArjandeV schreef: 04 aug 2020, 19:30Jij weet niet dat Shanna slechts 1.48m isMartijn_bmw schreef: 04 aug 2020, 09:51 Mooi foto! zo valt weer op hoe enorm hoog die neus van zo'n pick-up is![]()
![]()
Voor dat geld zou ik het lekker aan laten staanJeffrey026 schreef: 05 aug 2020, 16:03Heb een dodge magnum gereden (8 jr terug ofzo) 2.7 v6 liep met moeite 1:6 .... dat was beste tegenvaller voor zo'n lui hok haha maar heerlijke km vreter dat dan weer wel.Ferdi Gielen schreef: 05 aug 2020, 14:26 Dat valt echt alles mee!
Zit er cilinder uitschakeling op?
Mijn Santa Fé deed 1 op 6,5 gemiddeld op LPG en die was toch een stukje lichter met een kleiner blok.
De dodge heeft wel cilinderuitschakeling, merkt hier wel ietjes al reageert het snel zodra je het pedaal aanraakt.
Dacht dat je dit zelf kon bedienen via menu maar dat zijn enkel de aantal versnellingen.
Bij de dealer uit laten zetten kost 800, ook mogelijk uitschakelen , ontgrenzen en standaard "chip" kost 1200
Ligt een beetje aan de uitvoering, ik heb de versie met meer beenruimte "crew" cab . Als je kleinerecabine hebt is die can 20cm korter maar daar in tegen is je laadbak net weel groter.JP schreef: 05 aug 2020, 16:50ArjandeV schreef: 04 aug 2020, 19:30Jij weet niet dat Shanna slechts 1.48m isMartijn_bmw schreef: 04 aug 2020, 09:51 Mooi foto! zo valt weer op hoe enorm hoog die neus van zo'n pick-up is![]()
![]()
Hoe lang is het “bed” eigenlijk achterop de Ram ?
Moet eigenlijk even een ronde maken zeker haha
Zeker prima vermaakt,Knot schreef: 28 aug 2020, 16:13 Italie is prima vermaak toch? Zal lekker klinken door al die tunnels erheen die V8!
Dat was dan een andere, wij zijn vrijdag gaan rijden.S-RS schreef: 28 aug 2020, 16:32 Ah, reed ik jou dan tegemoet zondag 23 augustus? Jij reed in België op de A26 ri Luxemburg, ter hoogte van Neufchâteau zo'n beetje.
Zo niet dan was het een andere witte, valt wel op zo'n ding aan de overkant![]()
herkenbaar, ik werk met zonnepanelen maar ik kom voorrijden met een discovery td5 uit 2004.. vinden sommige ook wat van.Luco schreef: 05 aug 2020, 08:55 Tja, corporaties en gemeentes hebben een maatschappelijke functie en een energietransitie die ze moeten halen en dus een voorbeeldfunctie, nou dan weet je het wel
Er zijn meer van die asocialen
Niet meteen allemaal over één kam scheren
Gebruikers op dit forum: Bram, Camiel, Kadett, Mark 320iS, Martijn_bmw, Wimo en 21 gasten