six pack
- 6-bakkie
six pack
Hallo Fappers,
Hier spreekt 6-bakkie. Toch maar weer een stukje internet geclaimd met de fap-brigade??
Voor de onbekenden:
Martijn, al sinds geboorte autogek.
Op dit moment seat ibiza TDI 130 gesjilpt maar over 3 weken bmw 118d business line met wat toeters en bellen en over paar maanden met vitaminekuur.
Tevens brok roest in bezit met 2.5 V6 motor met van die mooie inlaatbuizen onder het mom' als het rechtuit mot dan maar mooi"
Hier spreekt 6-bakkie. Toch maar weer een stukje internet geclaimd met de fap-brigade??
Voor de onbekenden:
Martijn, al sinds geboorte autogek.
Op dit moment seat ibiza TDI 130 gesjilpt maar over 3 weken bmw 118d business line met wat toeters en bellen en over paar maanden met vitaminekuur.
Tevens brok roest in bezit met 2.5 V6 motor met van die mooie inlaatbuizen onder het mom' als het rechtuit mot dan maar mooi"
- Dennis Cavallino
- Tommy
en de typeaanduiding? Blijft die er op?
Vroeger wilde ik zelf alles zo clean mogelijk, geen lettertjes dus, ongeacht wat er stond. Tegenwoordig neig ik sterk naar alles erop te laten, ook als het 116i zou zijn. Het kleedt de kont gewoon beter af met wat chroom op de achterklep. (Bij een E90 3-serie is de kont erg kaal zonder type aanduiding).
Vroeger wilde ik zelf alles zo clean mogelijk, geen lettertjes dus, ongeacht wat er stond. Tegenwoordig neig ik sterk naar alles erop te laten, ook als het 116i zou zijn. Het kleedt de kont gewoon beter af met wat chroom op de achterklep. (Bij een E90 3-serie is de kont erg kaal zonder type aanduiding).
- Francisco
- Knot
Roept u maar, misschien volgend weekend als er tijd is, paar sprintjes zijn zo vastgelegd.Francisco schreef:knot: ongechpt heb ik nu nog wel: 118d. Bring it on, ik ben ook wel benieuwd.
Een dagje rossen tegen een 320d met nandor bracht aan het voetlicht dat het niet eens zo veel scheelde tussen de dreier en de einz. Allemaal op de leuke weggetjes in de eifel.
- Dennis Cavallino
- Knot
- 6-bakkie
kon het niet laten om vandaag na mijn afspraak in apeldoorn even langs de dealer in Groenlo te rijden waar ie net 2 dagen geleden is afgeleverd. Uiteraard nog in transporttoestand en wat nat omdat ie buiten stond, maar netjes naar binnen werd gereden.. Erg prettige en klantgerichte dealer (freriks)Kunnen ze nog wat van leren in de randstad. Nog een tijdje met de bedrijfsleider zitten praten.Erg leuk en interessant.
Kleur is erg mooi, deuren vallen met een mooie plof dicht en de sportstoelen zitten super. Mooie auto!
24 februari kan ik de bmw ophalen!
Kleur is erg mooi, deuren vallen met een mooie plof dicht en de sportstoelen zitten super. Mooie auto!
24 februari kan ik de bmw ophalen!

- Knot
Doe je netjes dan 4.615 in de maand.
Mijn astra staat nu op 7800 in een dikke maand, maar dat is omdat ie net nieuw is natuurlijk. Met jouw vermogen heb je in t begin na chippen ook veel gereden denk?
Kan me nog goed herinneren toen we samen op reden naar nieuwegein vanaf zandvoort, ik had toen een 307 break 90pk hdi.. hoe dat kleine ibizatje toen bij me weg stoof op de snelweg.. heerlijk man!
Mijn astra staat nu op 7800 in een dikke maand, maar dat is omdat ie net nieuw is natuurlijk. Met jouw vermogen heb je in t begin na chippen ook veel gereden denk?
Kan me nog goed herinneren toen we samen op reden naar nieuwegein vanaf zandvoort, ik had toen een 307 break 90pk hdi.. hoe dat kleine ibizatje toen bij me weg stoof op de snelweg.. heerlijk man!