Gaan we eens proberen dan

Gaan we eens proberen dan
Ik kon een nieuwe 520I Msport met de juiste opties NIEUW meekrijgen voor 52.8Twist schreef: 25 aug 2020, 09:18 Nils, ik ben ook aan het kijken naar pre-of post facelift 530i/520i touring. Heb jij inmiddels al in de facelift gereden?
Ik heb hem wel bekeken. Waanzinnig mooi en scherp. Vooral pre-facelift heb je nu goede deals m.i. bv eind 2019 bijna nieuwe 520i voor eind 40. Ben benieuwd waarvoor zo'n 530i launch edition mee kan, maar zal toch snel 65k zijn.
Dat is ook mijn intuitie. Waarom heel veel korting aanbieden als ze niet weten wat ze krijgen? Normaal krijg je pas kortimg als je een flinke wortel voorhoudt. Dat hebben wij niet gedaan hier, voor zover ik weetKnot schreef: 25 aug 2020, 22:10 Lijkt mij voor een bepaalde dealer toch alleen rendabel als we hier zeg 10 offertes bundelen en een verkoper die 10 stuks in 1x vanaf het concept in kan tikken?
Zelfde voor mijn CSNils SCI schreef: 27 aug 2020, 20:32 Blijft toch vreemd dat een auto gekocht word voor 65k waarbij de fiscale waarde 75k is , of ligt dat aan mij?
Het schetst mijn verbazing dat je dacht dat je mocht afschrijven op basis van een bedrag wat je niet betaald hebtromo schreef: 27 aug 2020, 21:15Zelfde voor mijn CSNils SCI schreef: 27 aug 2020, 20:32 Blijft toch vreemd dat een auto gekocht word voor 65k waarbij de fiscale waarde 75k is , of ligt dat aan mij?
Hele beste korting, maar bijtelling over fiscale waarde
Toen dacht ik; dan mag ik ook zeker zakelijk afschrijven over die fiscale waarde, dat lijkt me dan consequent nietwaar.
Wat schets mij verbazing na feedback accountant; mooi niet, gewoon afschrijven over de kooprijs.
Leuker kunnen we het niet maken.
Gebruikers op dit forum: Godspeed en 9 gasten