In 11s van 111 naar 200?

In 11s van 111 naar 200?
Dat bedoel ik dus.Booooh schreef: 22 aug 2020, 11:57 Wel geruisloos, maar zo'n 12s 100-200 is ook niet echt wereldschokkend imho ...
Is toch geen instappertje die Model3 Performance? Meer de topper uit de serie dacht ikWimo schreef: 22 aug 2020, 12:47 0-100 en 80-120 daarentegen![]()
Voor een instappertje toch heel leuk speelgoed![]()
Wimo schreef: 22 aug 2020, 11:14En zo hoort het. Aan die kant met die trage ouderwetse oliestokers. Ruim baan voor de grote belastingbetalers.Shakes schreef: 20 aug 2020, 17:55 Is er al iets gezegd over de gemiddelde bestuurder van een Tesla 3? Zo niet, wat een randdebielen.
Elk gaatje pakken, hoe klein ook. Elk groen licht denken dat je een sprint doet met de persoon op de rechterbaan. Bumperkleven zo goed als het kan. Wat vroeger BMW/Audi rijders deden is nu Tesla, alleen 3 en Skoda publiek geworden.
Is toch gewoon goed profiteren van de mogelijkheden?Martijn_bmw schreef: 22 aug 2020, 17:08Wimo schreef: 22 aug 2020, 11:14En zo hoort het. Aan die kant met die trage ouderwetse oliestokers. Ruim baan voor de grote belastingbetalers.Shakes schreef: 20 aug 2020, 17:55 Is er al iets gezegd over de gemiddelde bestuurder van een Tesla 3? Zo niet, wat een randdebielen.
Elk gaatje pakken, hoe klein ook. Elk groen licht denken dat je een sprint doet met de persoon op de rechterbaan. Bumperkleven zo goed als het kan. Wat vroeger BMW/Audi rijders deden is nu Tesla, alleen 3 en Skoda publiek geworden.Betalers? Dik gesubsidieerd bedoel je, geen bpm, geen hsb, lage of geen bijtelling, Mia aftrek, enz.
Zonder al die subsidies was er geen electro hok op de weg gekomen.
Hoezo vrije marktwerking economie![]()
En al veel problemen gehad bij de model 3 of valt het mee?Philipoo schreef: 20 aug 2020, 22:03 Hebben de onze nu precies een jaar. Staat ruim 40K op de teller en al die km's gebumperkleefd!
Sterker nog, aan het eind van het jaar krijg ik nog een bonus van de belastingdienst ook. Hoef nooit te betalen, al dat gratis geld! Lekker profiteren! En nu aan de kant aub...Martijn_bmw schreef: 22 aug 2020, 17:08Wimo schreef: 22 aug 2020, 11:14En zo hoort het. Aan die kant met die trage ouderwetse oliestokers. Ruim baan voor de grote belastingbetalers.Shakes schreef: 20 aug 2020, 17:55 Is er al iets gezegd over de gemiddelde bestuurder van een Tesla 3? Zo niet, wat een randdebielen.
Elk gaatje pakken, hoe klein ook. Elk groen licht denken dat je een sprint doet met de persoon op de rechterbaan. Bumperkleven zo goed als het kan. Wat vroeger BMW/Audi rijders deden is nu Tesla, alleen 3 en Skoda publiek geworden.Betalers? Dik gesubsidieerd bedoel je, geen bpm, geen hsb, lage of geen bijtelling, Mia aftrek, enz.
Zonder al die subsidies was er geen electro hok op de weg gekomen.
Hoezo vrije marktwerking economie![]()
Oh zeker eens! Daar kan de rijder ook niks aan doen, is beleid overheid wat naar mijn mening teveel stimuleert maar idd als individu gewoon gebruik van maken als je kan!Philipoo schreef: 22 aug 2020, 18:10Is toch gewoon goed profiteren van de mogelijkheden?Martijn_bmw schreef: 22 aug 2020, 17:08Wimo schreef: 22 aug 2020, 11:14
En zo hoort het. Aan die kant met die trage ouderwetse oliestokers. Ruim baan voor de grote belastingbetalers.Betalers? Dik gesubsidieerd bedoel je, geen bpm, geen hsb, lage of geen bijtelling, Mia aftrek, enz.
Zonder al die subsidies was er geen electro hok op de weg gekomen.
Hoezo vrije marktwerking economie![]()
![]()
Niks heel vreemds. 1x wilde het scherm niet aan, maar dat was gefixt na opnieuw in- en uit-stappen. Er zijn 2 software-update gerelateerde problemen met de voice-command functie geweest. Auto heeft een kraakje in de linker achterdeur die wel wat vervelend is. Verder niets raars!
Ik heb dit vanmorgen geprobeerd, onze long range doet 100-200 binnen 10 sec
11,7 volgens eerdere Dragy meting inderdaad.Booooh schreef: 22 aug 2020, 11:57 Wel geruisloos, maar zo'n 12s 100-200 is ook niet echt wereldschokkend imho ...
Dan zou je dat een keer met een goed meetinstrument proberen. Ik heb twee verschillende M3 Performance gemeten, allebei 11.7 sec 100 naar 200. Lijkt me stug dat de Long Range dit in 10 sec doet?
Mij ook, maar toch:sitechris schreef: 23 aug 2020, 07:15Dan zou je dat een keer met een goed meetinstrument proberen. Ik heb twee verschillende M3 Performance gemeten, allebei 11.7 sec 100 naar 200. Lijkt me stug dat de Long Range dit in 10 sec doet?
Kijk de link die ik hierboven gepost heb maar even. Is toch echt sneller dan de performance..BamiesGTA schreef: 23 aug 2020, 09:58 Misschien 0-100 rap en daarna alle modellen geknepen om de accu te sparen?
Snelheidsverschil tussen gps & tesla is nihil. Als ik de CC op 101 zet in de trajectcontrole komt die op 100 gemiddeld op de gps uitBooooh schreef: 23 aug 2020, 13:07 Wel interessant om dat eens te meten met de Dragy , is de snelheidsmeter in een Model3 op basis van GPS of heeft die ook zoals iedere auto een kleine procentuele afwijking naar boven waardoor hier wel eens 95-190 gemeten zou kunnen worden in echte km/h, dat zou het tijdsverschil enigszins kunnen verklaren alhoewel ik 1/1.5 seconde dan wel best veel vind.
No shit?Philipoo schreef: 23 aug 2020, 10:00Kijk de link die ik hierboven gepost heb maar even. Is toch echt sneller dan de performance..BamiesGTA schreef: 23 aug 2020, 09:58 Misschien 0-100 rap en daarna alle modellen geknepen om de accu te sparen?
Reden dat ze zo snel 0-100 zijn en daarboven niet meer is o.a. omdat ze maar 1 versnelling hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten