Vol uit je computer op hoogste volume
BLM
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: BLM
Maar dan ook echt zo vol dat ie zwart ziet:)Luco schreef: 21 aug 2020, 21:25mooie kans om je te verkleden als zwarte piet, als die je dan aanvalt heb je een reden om hem vol op zijn bakkes te slaanShakes schreef: 21 aug 2020, 20:32 ik krijg net bericht dat meneer akwasi aanstaande dinsdag naar mijn werk komt voor een promoshoot van zijn nieuwe omroep.
WTF![]()
#blackout
-
Robin
Donna Summer was een mooie dame met leuke muziek Ron.
Karel:Die stoomboot is dan misschien fantasie, de realiteit is dat een hoop boten op de Middellandse Zee hier naartoe komen met aan boord geen Sinterklaas en geen Schimmel.
Waarom gaan wij daar niet naartoe? Altijd mooi weer. Hoop volk om als personeel te dienen....
Karel:Die stoomboot is dan misschien fantasie, de realiteit is dat een hoop boten op de Middellandse Zee hier naartoe komen met aan boord geen Sinterklaas en geen Schimmel.
Waarom gaan wij daar niet naartoe? Altijd mooi weer. Hoop volk om als personeel te dienen....
-
Robin
-
Robin
Nieuwe persvoorlichter PvdA per 1 september:

Met daarbij wat uitspraken van haar:

Ik denk dat dit meisje een groot probleempje gaat krijgen met dit hierboven. Knotsgek.
Zal even zoeken of er ook bikinifoto's van haar zijn, da's beter voor haar en voor ons....

Met daarbij wat uitspraken van haar:

Ik denk dat dit meisje een groot probleempje gaat krijgen met dit hierboven. Knotsgek.
Zal even zoeken of er ook bikinifoto's van haar zijn, da's beter voor haar en voor ons....