Zij kwam vanuit een oprit (handsfull aan het bellen).
Schade aan de zijkant; van voorwiel tot achterbumper. Zal nog wat foto's maken.
Rene / Hazze schreef:Gossie, net aangereden door een blonde dame.... Zal nog wat foto's maken.
Weet nog een ambachtelijk bedrijf (2 broers) die het goed hersteld.Rene / Hazze schreef:Gossie, net aangereden door een blonde dame.Niet mijn fout dat scheelt.
Precies. Er wordt ZOveel slecht werk afgeleverd in de uren-fabrieken van tegenwoordig, dat is gewoon echt schandalig.A1-G60 schreef: Heb je geen stageloper die je auto schuurt of een schoolverlater die je auto spuit.
Onze Leon (lease) is eens bij DeJong Heerenveen gemaakt.Fabian schreef:Precies. Er wordt ZOveel slecht werk afgeleverd in de uren-fabrieken van tegenwoordig, dat is gewoon echt schandalig.A1-G60 schreef: Heb je geen stageloper die je auto schuurt of een schoolverlater die je auto spuit.
Als mijn auto gerepareerd zou moeten worden bij een hersteller buiten mijn keus dan betaal ik hem zelf wel extra om ervoor te zorgen dat er gewoon genoeg tijd worden besteed aan het voorbewerken etc.....
Hier heb ik voor morgen al een afspraak staanA1-G60 schreef:Weet nog een ambachtelijk bedrijf (2 broers) die het goed hersteld.Rene / Hazze schreef:Gossie, net aangereden door een blonde dame.Niet mijn fout dat scheelt.
In Damwoude.
Heb je geen stageloper die je auto schuurt of een schoolverlater die je auto spuit.
Carfix Damwoude.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], EvdP en 2 gasten