Arthur schreef: 10 aug 2020, 19:42 Is wel weer eens wat anders. Ik zou wel een AMG willen, mag ook metallic wit met zwarte wielen. Wil wel eens een poosje zo’n geweldenaar rijden![]()

Arthur schreef: 10 aug 2020, 19:42 Is wel weer eens wat anders. Ik zou wel een AMG willen, mag ook metallic wit met zwarte wielen. Wil wel eens een poosje zo’n geweldenaar rijden![]()
Doe ff lang weekendje 010, hier schijnen er veel te huur te zijn van die dingen.Arthur schreef: 10 aug 2020, 19:42 Is wel weer eens wat anders. Ik zou wel een AMG willen, mag ook metallic wit met zwarte wielen. Wil wel eens een poosje zo’n geweldenaar rijden![]()
C43 AMG. De ideale snelle pakezel, als het dan toch een AMG moet worden.Arthur schreef: 10 aug 2020, 19:42 Is wel weer eens wat anders. Ik zou wel een AMG willen, mag ook metallic wit met zwarte wielen. Wil wel eens een poosje zo’n geweldenaar rijden![]()
Volgens mij rijden er vooral veel gehuurde exemplaren rond. Toevallig heel vaak met jonge jongens van buitenlandse afkomst die niet ouder dan een jaar of 25 zijn.
Jij kunt gedachten lezen, JP. Die ‘volg’ ik wel een beetje maar blijft centenkwestie
Klopt ook, maar eigenlijk wil ik me daar niet van laten weerhouden om een auto te kopen. Maar mss on(der)bewust weerhoudt me dat toch...Philipoo schreef: 11 aug 2020, 11:15Volgens mij rijden er vooral veel gehuurde exemplaren rond. Toevallig heel vaak met jonge jongens van buitenlandse afkomst die niet ouder dan een jaar of 25 zijn.
Mij dus ook. Een onopvallend gekleurde C63 of C43 estate zou ik toch wel graag voor de deur hebben staan.. Misschien dat het beter is als ik binnenkort niet meer in Rotterdam woon!Arthur schreef: 11 aug 2020, 11:20Klopt ook, maar eigenlijk wil ik me daar niet van laten weerhouden om een auto te kopen. Maar mss on(der)bewust weerhoudt me dat toch...Philipoo schreef: 11 aug 2020, 11:15Volgens mij rijden er vooral veel gehuurde exemplaren rond. Toevallig heel vaak met jonge jongens van buitenlandse afkomst die niet ouder dan een jaar of 25 zijn.tomgtr schreef: 11 aug 2020, 10:37
Doe ff lang weekendje 010, hier schijnen er veel te huur te zijn van die dingen.
Dit is wel een mooie C43AMG in Romo z’n Porschedraadje![]()
https://www.autotrack.nl/a/mercedes-ben ... e-49703187
Mbt infotainment systeem moet je de facelift C43 pakken. Een hele stap vooruit qua looks binnen en buiten.Arthur schreef: 11 aug 2020, 11:19Jij kunt gedachten lezen, JP. Die ‘volg’ ik wel een beetje maar blijft centenkwestieEn daar komt bij, ik heb in de A220 dat MBUX systeem, stap je dan in een ander model dan voelt dat echt verouderd aan. Lijkt wel TomTom dan. Je hoeft een auto er niet om te laten staan maar voelt wel als een stap terug.
Ben je ook een Rotterdammert?Kadett schreef: 11 aug 2020, 15:45 Een C43/63 sedan is altijd een turkenbak. Neemt dan gewoon de estate. Daar zie je die gasten niet zo snel in![]()
Gebruikers op dit forum: frank de jonge, Gisae, Google [Bot], KoenM, MarcelV, S-RS, sebas16v, SvB, Ti-Tourist (Erik) en 16 gasten