Nederland gaat naar de haaien
-
Onlinetomgtr
Re: Nederland gaat naar de haaien
Bovendien, klepje dicht en hij is keurig.
- Philipoo
Dat is inderdaad het probleem als ze daarna een stilstaande meting moeten doen! Auto in eco pro, kleppen dicht en niemand hoort 'm
- Martijn_bmw
Daar hebben jullie een punt idd.
Ben zelf absoluut auto/motor liefhebber maar heb zelf ook een schijthekel aan die tering herrie uit volledig open uitlaat pijpen op foute AMG's, Golfjes en Harley's.
Dus wat dat betreft zou ik een beetje handhaving wel toejuigen.
Ben zelf absoluut auto/motor liefhebber maar heb zelf ook een schijthekel aan die tering herrie uit volledig open uitlaat pijpen op foute AMG's, Golfjes en Harley's.
- Luco
Als ze goed kijken vinden zie die klep ook, en op 1 wiel rijden is artikel 5, gelijk rijbewijs inleveren, en terecht.
- Philipoo
Wheelie maken was dan ook maar een grapje Luco. Kom met de motor überhaupt niet in het centrum, heb er helemaal niks te zoeken! Hoef niets te patsen en een supersport is helemaal niet leuk om mee over de Meent te kruipen.Luco schreef: 13 aug 2020, 14:27 Als ze goed kijken vinden zie die klep ook, en op 1 wiel rijden is artikel 5, gelijk rijbewijs inleveren, en terecht.
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Gelukkig weet niet iedere agent dat.. Het is ook nog wel een verschil waar en met hoeveel verkeer er omheen enzo dat gebeurt vind ik of dat terecht is. Ben zelf ooit gesnaaid op een volledig lege dijk, stonden ze te laseren. Ik reed 50 waar je 60 mocht maar wel maar op 1 wiel.Luco schreef: 13 aug 2020, 14:27 Als ze goed kijken vinden zie die klep ook, en op 1 wiel rijden is artikel 5, gelijk rijbewijs inleveren, en terecht.
Maar geen verkeer, geen huizen of ook maar iets in de buurt.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
+1Martijn_bmw schreef: 13 aug 2020, 13:23 Daar hebben jullie een punt idd.
Ben zelf absoluut auto/motor/patat en high tech kerstverlichting liefhebber maar heb zelf ook een schijthekel aan die tering herrie uit volledig open uitlaat pijpen op foute AMG's, Golfjes en Harley's.
- Philipoo
Het irritantste zijn alle geblazen 2.0 4 pitters die allemaal exact hetzelfde klinken. Nou is dit ook nog eens de favoriete auto van half drugsdealend Rotterdam dus die hoor je nog al eens bbroooaaapp-paf-paf (ja zo ja) voorbij komen.
- Martijn_bmw
Robin schreef: 13 aug 2020, 15:38+1Martijn_bmw schreef: 13 aug 2020, 13:23 Daar hebben jullie een punt idd.
Ben zelf absoluut auto/motor/patat en high tech kerstverlichting liefhebber maar heb zelf ook een schijthekel aan die tering herrie uit volledig open uitlaat pijpen op foute AMG's, Golfjes en Harley's.

-
- Philipoo
Kunnen we hier niet een leuke oefening van het leger gaan houden? Gewoon met scherp schieten graag.
- Niels
- Auto: Prius+
Dit en er gaat niet bijgestuurd worden...Shakes schreef: 13 aug 2020, 06:37 Jarenlang bezuinigen op de zorg, onderwijs en het justitieel apparaat. Uitkeringen en subsidies weggeven, social media waarin alles snel moet, aandacht, geld en kansenparels vooral naar binnenhalen en alle vrijheden geven. Een grote bek is een must! Nu worden de gevolgen landelijk zichtbaar.
-
OnlineRS-Ron
Aangezien ik mij erop verheug om met de C10 om 06:15 uur naar het werk door het centrum van Rtd te rijden (toevallig om een om een appartementencomplex heen waar wat Engelse houten auto’s staan) al een route uitgestippeld............ wel veel drempels dus afremmen en optrekken..... tis niet anders.
Gr Ron
Gr Ron
-
Onlinetomgtr
- Philipoo
Woon jij ook al in Rotterdam? Ik dacht Brabant aangezien je giulia’tje bij Barend in onderhoud is. Alleen maar aso’s hier joh!RS-Ron schreef: 13 aug 2020, 18:33 Aangezien ik mij erop verheug om met de C10 om 06:15 uur naar het werk door het centrum van Rtd te rijden (toevallig om een om een appartementencomplex heen waar wat Engelse houten auto’s staan) al een route uitgestippeld............ wel veel drempels dus afremmen en optrekken..... tis niet anders.
Gr Ron
- MParallel
- Auto: BMW
Een wheelie, zo grappig hoe dat voor bestaan artikel 5 viel onder het “niet onder controle hebben van het voertuig”.
Als je kunt wheeliën heb je wel degelijk goed voertuig controle.
Stoppies, hoe kijkt men daar tegenaan? Te hard remmen oid?
- Martijn_bmw
Ja zelfde voor driften... goed kunnen driften is juist de ultieme wagenbeheersing... toch krijg je er een art.5 voorMParallel schreef: 14 aug 2020, 10:07 Een wheelie, zo grappig hoe dat voor bestaan artikel 5 viel onder het “niet onder controle hebben van het voertuig”.

-
Aanstoot geven is één, maar aanstoot nemen is zo triest. En dat gelul en bullshit eromheen dat de Romeinen dat niet deden. en DUS fascistisch is... onzin!
https://www.ad.nl/amsterdam/olympisch-s ... J7a3VYt_Rf

Ave Ceasar , zij die gaan sterven groeten U.
https://www.ad.nl/amsterdam/olympisch-s ... J7a3VYt_Rf

Ave Ceasar , zij die gaan sterven groeten U.
- Peric
Ik was daar vorig jaar aan het werk en vroeg mij dus inderdaad af hoe lang het zou duren voordat het standbeeld weg zou zijn.
Nu dus..
Nu dus..

-
OnlineWJ
Dat is echt allemaal heel gericht te meten. Daarnaast met een soundclip lijkt het me helemaal vrij duidelijk.Philipoo schreef: 13 aug 2020, 13:05Hoe bepaal je dat het geluid op dat moment alleen van die auto kwam en niet van een overvliegende straaljager, toeterende taxi of huilend kind?Martijn_bmw schreef: 13 aug 2020, 13:03waarom eigenlijk niet? Er bestaan toch gewoon regels voor max db, zit ook in je type goedkeuring.Philipoo schreef: 13 aug 2020, 11:00
Het bestaat maar houdt geen stand voor de rechter helaas.
met andere woorden, ik kan lekker op 1 wiel volgas over de meent blijven rijden met m'n S1000RR zonder DB killers![]()
En als je dat overtreed krijg je een boete lijkt mij niet vreemd... (net als elke andere regel in het verkeer / eis aan je voertuig)

Maar van mij mag er ook weleens wat aan het geluid van motoren worden gedaan.. Als dat heel de dag langs je huist crossed ben je het heel snel zat.
Laatst gewijzigd door WJ op 14 aug 2020, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Mss ben ik toch wat linkser dan gedacht... Hij staat nu in het stadion en nadat ik het beeld gezien heb vind ik dat ook niet heel raar. Ik zou ook denken dat het de Hitlergroet is en ik ken(de) de geschiedenis erachter niet.Peric schreef: 14 aug 2020, 11:13 Ik was daar vorig jaar aan het werk en vroeg mij dus inderdaad af hoe lang het zou duren voordat het standbeeld weg zou zijn.
Nu dus..![]()
- Tristan
Idd, hier geef ik graag mijn belastinggeld aan uit.Philipoo schreef: 13 aug 2020, 16:44 Kunnen we hier niet een leuke oefening van het leger gaan houden? Gewoon met scherp schieten graag.
-
OnlineWJ
Haha inderdaad.Arthur schreef: 14 aug 2020, 11:16Mss ben ik toch wat linkser dan gedacht... Hij staat nu in het stadion en nadat ik het beeld gezien heb vind ik dat ook niet heel raar. Ik zou ook denken dat het de Hitlergroet is en ik ken(de) de geschiedenis erachter niet.Peric schreef: 14 aug 2020, 11:13 Ik was daar vorig jaar aan het werk en vroeg mij dus inderdaad af hoe lang het zou duren voordat het standbeeld weg zou zijn.
Nu dus..![]()
Swastika stond ook ooit voor Geluk en levenskracht, nou...dat is ook wel verandert.

-
De geschiedenis is dat het een groet is uit de klassieke oudheid en een groet aan die Baron nogewat van Serooskerken organisator OS Amsterdam toendertijd. Beeld gemaakt in 1924. Da's een jaar na de Bierhalleputsch. Verder nog nul aan de hand qua Nazi/fascisme. Is ook totaal niet de bedoeling van de artieste geweest.....dus.Arthur schreef: 14 aug 2020, 11:16Mss ben ik toch wat linkser dan gedacht... Hij staat nu in het stadion en nadat ik het beeld gezien heb vind ik dat ook niet heel raar. Ik zou ook denken dat het de Hitlergroet is en ik ken(de) de geschiedenis erachter niet.Peric schreef: 14 aug 2020, 11:13 Ik was daar vorig jaar aan het werk en vroeg mij dus inderdaad af hoe lang het zou duren voordat het standbeeld weg zou zijn.
Nu dus..![]()
Taiwan hedentendage:)WJ schreef: 14 aug 2020, 11:22
Haha inderdaad.
Swastika stond ook ooit voor Geluk en levenskracht, nou...dat is ook wel verandert.![]()

[/img]
-
Onlinetomgtr
Mee eens hoor, heel veel van dat beeldengeneuzel kan ik niks mee, deze snap ik dan wel weer. Is niet echt een gemis als dat weg is toch?Arthur schreef: 14 aug 2020, 11:16Mss ben ik toch wat linkser dan gedacht... Hij staat nu in het stadion en nadat ik het beeld gezien heb vind ik dat ook niet heel raar. Ik zou ook denken dat het de Hitlergroet is en ik ken(de) de geschiedenis erachter niet.Peric schreef: 14 aug 2020, 11:13 Ik was daar vorig jaar aan het werk en vroeg mij dus inderdaad af hoe lang het zou duren voordat het standbeeld weg zou zijn.
Nu dus..![]()