Alleen vip arrangementen volgens mijFrank_Sch schreef: 11 aug 2020, 18:21Ik zit er maar 4u50min met legale snelheid vandaan.Peter Tunissen schreef: 11 aug 2020, 10:53Vergeet het maar...Luco schreef: 11 aug 2020, 10:21Twijfel om naar portimao te gaan, toch een race pakken dit jaar
Wel een eindje tuffen, moet kunnen in 15 uur
Ik heb evt. wel nog een paar VIP kaartjes voor die race.![]()
Mogen daar dan wel toeschouwers bij aanwezig zijn?
F1 Seizoen 2020
-
OnlineLuco
Re: F1 Seizoen 2020 - Tijden in openingspost
-
Hadden we nu geen juwelier gehad!Ros Brawn heeft gezegd dat Hulkenberg een serieuze optie was voor Mercedes in 2013 als Hamilton niet over wilde stappen van McLaren........ tsjah........ wat heb je er aan
Zonde.
- Mari Oh Oh!
Zijn de hogere minimale bandendrukken trouwens permanent, of alleen voor de 70th GP? Anders kan het met de komende warme GP's nog wel eens leuk worden voor Max.
Zo nee misschien nog wel beter, want de eerste Silverstone GP had Max óók kunnen winnen als Hamilton's band 500 meter eerder gegaan was.
Ik zou het trouwens wel gaaf vinden als je net als vroeger compounds mocht mixen. Dus hard voor en medium achter bijvoorbeeld. Dat leidt in elk geval tot onverwachte resultaten en als je daar slim mee speelt kan je echt het verschil maken(denk dat dat voor Max goed uit zou kunnen pakken) Je mocht toen ook alleen de banden aan de vooras vervangen geloof ik. Zoals de regels nu zijn is elke set genummerd en mag je sets niet mixen.

Ik zou het trouwens wel gaaf vinden als je net als vroeger compounds mocht mixen. Dus hard voor en medium achter bijvoorbeeld. Dat leidt in elk geval tot onverwachte resultaten en als je daar slim mee speelt kan je echt het verschil maken(denk dat dat voor Max goed uit zou kunnen pakken) Je mocht toen ook alleen de banden aan de vooras vervangen geloof ik. Zoals de regels nu zijn is elke set genummerd en mag je sets niet mixen.
Laatst gewijzigd door Mari Oh Oh! op 12 aug 2020, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- Knot
Dat proberen ze bij Mercedes toch al (Duitsland) 

- Peter Tunissen
Alleen VIP arrangementen inderdaad.Frank_Sch schreef: 11 aug 2020, 18:21Ik zit er maar 4u50min met legale snelheid vandaan.
Mogen daar dan wel toeschouwers bij aanwezig zijn?
Dat begint (incl. catering) bij rond de €2500 p.p.
-
OnlineLuco
wel lekker rustig, geen plebs aanwezig 

-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Ik ga wel bij de rest van het plebs op de bank en voor de tv zitten.
-
OnlineLuco
Het is wel gaaf hoor, maar om nou 4600 euro af te tikken voor een kaartje en dan komt reis en hotel er nog bij, nee zou ik ook niet doen. Maar gratizzzzzzzzzzzz ga ik gewoon mee als ik gevraagd wordt.
- WJ
De MB powered teams zijn allemaal gestopt, geen verdere stappen. Ik vind Toto een held, maar z'n grip op de F1 word misschien wat te groot.Williams confirms it will not proceed with an appeal against the FIA's Racing Point ruling. Means only Ferrari and Renault are taking it further

-
Idd... Wel heel triest. Zal met de Concorde agreement straks wel hetzelfde gaan..
- Mari Oh Oh!
Het kan juist zijn dat Mercedes toezeggingen heeft gedaan aan beide teams om in te stemmen met bepaalde dingen in datzelfde Concorde agreement. Vooral Williams is daar vatbaar voor, maar ook McLaren lijkt sinds dit jaar opeens vooral met de kleintjes mee te stemmen(gaat financieel ook niet heel geweldig daar). Ik denk dat je hun invloed als motorleverancier niet moet overschatten.
Ik vraag me ook af waarom Red Bull zich niet aangesloten heeft, zou het zijn omdat ze liever wel onderdelen met AT uitwisselen? Mijns inziens maakt dat niet uit, aangezien men aangegeven heeft volgend jaar veel minder toe te staan. En dan zou ik de tegenstander (die het zeker voor AT is, maar dankzij Albon ook voor RB) toch wel pijn willen doen. Niet dat de kans groot is, maar toch.
En Ferrari heeft boter op zijn hoofd. Ik hoop dat de FIA zegt dat ze hun zaak best in behandeling willen nemen, maar dat er dan ook openheid gegeven wordt over de afspraken en ontdekkinhen betreffende vorig jaar.
Dat gezegd hebbende, Ferrari stond verdacht snel klaar voor het ondertekenen van het CA.... Ook onderdeel van die afspraken?
Ik vraag me ook af waarom Red Bull zich niet aangesloten heeft, zou het zijn omdat ze liever wel onderdelen met AT uitwisselen? Mijns inziens maakt dat niet uit, aangezien men aangegeven heeft volgend jaar veel minder toe te staan. En dan zou ik de tegenstander (die het zeker voor AT is, maar dankzij Albon ook voor RB) toch wel pijn willen doen. Niet dat de kans groot is, maar toch.
En Ferrari heeft boter op zijn hoofd. Ik hoop dat de FIA zegt dat ze hun zaak best in behandeling willen nemen, maar dat er dan ook openheid gegeven wordt over de afspraken en ontdekkinhen betreffende vorig jaar.

- Hielke
Echt heet gaat het dit weekend in Barcelona niet worden. Hier bij ons is het warmer. Jammer.
- Mari Oh Oh!
Nog steeds ongeveer net zo warm of warmer dan de vorige race(27 graden?) op Silverstone toch? Normaal is Barcelona veel vroeger in het jaar, dus de kans is groot dat het asfalt veel warmer is dan we normaal gewend zijn.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Circuit ligt iets meer het binnenland in dan Barcelona zelf. Het wordt daar 30 graden zondagmiddag, das toch echt best warm. En dan nog de hele dag zon op het wegdek. Dat gaat extremer worden dan vorige week.
-
OnlineLuco
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Mari Oh Oh!
Toch een foutje in het chassis van Vettel gevonden:
https://www.motorsport.com/f1/news/vett ... a/4854770/
Maar ja, hij zou voor zijn gemoedsrust toch al vervangen worden
https://www.motorsport.com/f1/news/vett ... a/4854770/
Maar ja, hij zou voor zijn gemoedsrust toch al vervangen worden
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Leuke woordspeling.
- WJ
Perez mag rijden komend weekend. Corona was uit z'n systeem.
Helaas.
Helaas.
-
OnlineLuco
- Knot
Jammer maar zat eraan te komen...
https://racingnews365.nl/formule-1-wil- ... -verbieden
Dit lijkt me lastig, zelfde motorstand verplichten voor quali en race. Ook tijdens de race gebruiken ze meerdere motorstanden, hoe ga je dan in godsnaam controleren en managen?
https://racingnews365.nl/formule-1-wil- ... -verbieden
Dit lijkt me lastig, zelfde motorstand verplichten voor quali en race. Ook tijdens de race gebruiken ze meerdere motorstanden, hoe ga je dan in godsnaam controleren en managen?
- Philipoo
Pff. Hoe kan het nou dat de Fia nog niet doorheeft dat meer regels de sport alleen maar saaier maken?
-
Lijkt me een prima plan toch? Wordt het juist spannender van ...
In de vrije trainingen kunnen de teams de stand bepalen die ze willen en daar de quali en race mee rijden. Of de motorstand waarmee je je quali rondje hebt gereden verplicht de hele race gebruiken. De FIA kan via telemetrie handhaven. De teams kunnen elkaar aan de hand van GPS data in de gaten houden.
In de vrije trainingen kunnen de teams de stand bepalen die ze willen en daar de quali en race mee rijden. Of de motorstand waarmee je je quali rondje hebt gereden verplicht de hele race gebruiken. De FIA kan via telemetrie handhaven. De teams kunnen elkaar aan de hand van GPS data in de gaten houden.
- Knot
Alles om Mercedes een beetje af te remmen en onder de streep hogere kijkcijfers (=inkomsten) te krijgen.
Tijd dat we terug gaan naar 3 pedalen en 6bak! Lijkt gvd wel of ze een complete app moeten schrijven/programmeren voordat ze nu van start gaan.
Tijd dat we terug gaan naar 3 pedalen en 6bak! Lijkt gvd wel of ze een complete app moeten schrijven/programmeren voordat ze nu van start gaan.
- JP
Natuurlijk een manier om de hegemonie van Mercedes in te dammen maar als Max daar reed , of RB had de beste partymode, dan vonden we het wel welletjes. Gewoon die bakken afregelen op maximaal 250km/h.