F1 Seizoen 2020
-
OnlineLuco
Re: F1 Seizoen 2020 - Tijden in openingspost
Ik vind het wat ver gezocht, maar goed, volgende week barcelonaaaaaaaaaaaaa
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Maar leg dan eens uit waarom rood de goede keuze was? Waren wit en geel al op? Met de te zachte rode band kon je amper een paar rondes rijden.
-
Wordt weer warm! Helaas hebben ze de 3 hardste banden bij. Al zijn ze zachter dan vorig jaar.
https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/mot ... -grandprix
https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/mot ... -grandprix
-
OnlineLuco
1 hij moest nog maar 10 rondjes met een lichte auto en een rubber op de baan, dan is de slijtage stukken minder
2 hij had geen wit meer
2 hij had geen wit meer
- Knot
Natuurlijk zijn het vooraf verzonnen verhalen 9 van de 10 keer.
Net dat spel waar je een pretpark moet opbouwen, flink zout op de friet en "toevallig" 150 meter daarna een frisdrankkraampje
Net dat spel waar je een pretpark moet opbouwen, flink zout op de friet en "toevallig" 150 meter daarna een frisdrankkraampje

- Mari Oh Oh!
F1 fans zijn soms best vermoeiend 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Schaar jij jezelf daar ook onder?
- Knot
Fijn dat jij alle inside info hebt van de teams en van pirelli!
https://racingnews365.nl/hulkenberg-moe ... n-eindigen
- Hielke
Ben nooit onder de indruk van Hulk z'n rijprestaties geweest (wie wel, podiumloos), maar ik zie hem volgend jaar liever bij RP rijden dan Vettel.
Hoe Vettel dit weekend in de sport stond was schandalig. Die moet echt zo snel mogelijk met pensioen.
Hoe Vettel dit weekend in de sport stond was schandalig. Die moet echt zo snel mogelijk met pensioen.
- Mari Oh Oh!
Liever niet meer

- Mari Oh Oh!
Villeneuve nemen we altijd serieus toch, met zijn geweldig scherpe analyses?Knot schreef: 10 aug 2020, 10:40Fijn dat jij alle inside info hebt van de teams en van pirelli!
https://racingnews365.nl/hulkenberg-moe ... n-eindigen
Behalve als het over Max gaat natuurlijk.....
- Mari Oh Oh!
Vorige week wist ie het ook al beter over de keuze bij Red Bull:
https://www.news1.news/en/2020/08/ville ... t-bad.html
Dit soort dingen roept ie ook:
https://www.autosport.com/f1/news/14580 ... sk-remarks
Voor de bereiding van één JV heb je 3 theelepels azijn en een eetlepel aandachtshoer nodig. Rosberg ging een tijdje ook die kant op met zijn vlogs, maar die is inmiddels een beetje bijgedraaid.
https://www.news1.news/en/2020/08/ville ... t-bad.html
Dit soort dingen roept ie ook:
https://www.autosport.com/f1/news/14580 ... sk-remarks
Voor de bereiding van één JV heb je 3 theelepels azijn en een eetlepel aandachtshoer nodig. Rosberg ging een tijdje ook die kant op met zijn vlogs, maar die is inmiddels een beetje bijgedraaid.
- Arthur
- Auto: Nr.51
JV is idd niet altijd serieus te nemen, nu wellicht ook niet. Toch heb ik wel het idee dat Stroll voor Hulkenberg bekokstoofd is door het team. Ben ik dan meer vermoeiend als fan van F1? Ik riep het gisteren al tijdens de race tegen de TV. Dat is mijn mening en dat mag toch? Mss moet je de vermoeidheid wat meer bij jezelf zoeken? 

- Hielke
Villeneuve is als Vettel. Het kwijt.
-
OnlineLuco
Vettel krijgt gewoon oude troep onder zijn kont imho
- Knot
Die spin was juist omdat hij te veel/netjes ruimte wilde laten. Die strategie om te huilen en prachtig dat hij dat ook openbaart "Just wanted to let u know u messed up".
- Mari Oh Oh!
https://www.gpfans.com/en/articles/4590 ... r-success/
Hamilton, Prost, maar ook Schumacher en Senna hebben allemaal gewoon enorm veel geluk gehad. Eigenlijk waren het allemaal maar gemiddelde rijders.
Hij zegt nog net niet dat ie ze allemaal met gemak had kunnen hebben in dezelfde auto. In werkelijkheid kon hij Hill niet eens aan
Villeneuve: The gift that keeps on giving
Hamilton, Prost, maar ook Schumacher en Senna hebben allemaal gewoon enorm veel geluk gehad. Eigenlijk waren het allemaal maar gemiddelde rijders.

Hij zegt nog net niet dat ie ze allemaal met gemak had kunnen hebben in dezelfde auto. In werkelijkheid kon hij Hill niet eens aan

Villeneuve: The gift that keeps on giving
- Knot
Stroll.... de jongen die als ie een volle batterij heeft toch een lege batterij heeft 

- JP
- WJ
Villeneuve is een idioot.
Maar alsnog, zelfs als RP letterlijk had gezegd; Nico switch position with Lance please, had ik het compleet begrepen.
(op podium na, zelfs hun zijn niet zo dom om die publiciteitsstunt te missen).
Dat is gewoon voor het team het beste. Een Lance (of Perez) die voor een Sainz/Riciardo eindigt in het klassement is gewoon goed voor hun.
Maar alsnog, zelfs als RP letterlijk had gezegd; Nico switch position with Lance please, had ik het compleet begrepen.
(op podium na, zelfs hun zijn niet zo dom om die publiciteitsstunt te missen).
Dat is gewoon voor het team het beste. Een Lance (of Perez) die voor een Sainz/Riciardo eindigt in het klassement is gewoon goed voor hun.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Een FB comment op Gp365 of hoe dat heet:

As is verbrande turf, ik weet t.Hamilton is,, was en blijft een slechte verliezer. Als max 4 jaar geleden ook in een mercedes had gezeten dan was max al 4 jaar wereldkampioen, had hij hamilton helemaal kwijtgereden en was hamilton allang gestopt uit frustratie. Maar ja....dan was het ook niet meer spannend en max zorgt nu in ieder geval elke week voor wat extra's.

- Mari Oh Oh!
Ik snap dus niet hoe hij zijn race pace weet vol te houden. Bedenk dus dat als al die knopjes niet op het stuur zaten hij het dus minder zou verliezen t.o.v. de rest die er wel mee om weet te gaan. En IMHO is al dat gedoe met settings (los van basale dingen als diff settings, brake balance etc ) niet waar de sport om zou moeten draaien. Misschien is dat ook wel de reden dat hij het in de regen relatief goed doet, dan kan je het extra vermogen uit de verschillende settings en boost buttons toch niet goed kwijt.Knot schreef: 10 aug 2020, 11:30 Stroll.... de jongen die als ie een volle batterij heeft toch een lege batterij heeft![]()
- MParallel
- Auto: BMW
Toto weer met onzin commentaar dat Ham en Max nog strijden en kijk we zijn wel kwetsbaar.
- Mari Oh Oh!
Wauw wat een inzicht. Niemand ontkent toch dat Max het in die auto ook zou kunnen? Aan de andere kant, Max heeft t/m 2018 toch ook redelijk wat fouten gemaakt waardoor zelfs Ricciardo hem versloeg. En tenzij je zegt dat Ricciardo veel beter is dan Hamilton moet ik die 4x dus nog zien. Ook al ben ik met je eens dat Max de betere rijder is, hij heeft de laastste 1,5 tot 2 jaar pas consequent de rust in zijn hoofd.Robin schreef: 10 aug 2020, 11:49 Een FB comment op Gp365 of hoe dat heet:
As is verbrande turf, ik weet t.Hamilton is,, was en blijft een slechte verliezer. Als max 4 jaar geleden ook in een mercedes had gezeten dan was max al 4 jaar wereldkampioen, had hij hamilton helemaal kwijtgereden en was hamilton allang gestopt uit frustratie. Maar ja....dan was het ook niet meer spannend en max zorgt nu in ieder geval elke week voor wat extra's.![]()
En het helpt ook enorm veel dat Jos niet meer welkom was. Vraag me af of die bij een slecht resultaat nog steeds dreigde hem tijdens een rit in het buitenland buiten de bus te zetten en hem zelf maar uit te laten zoeken

https://www.essentiallysports.com/max-v ... ng-a-race/
- Mari Oh Oh!
We zullen het zien. Zo dichtbij heeft Max nog nooit gestaan na 5 races in elk geval. In 2007 had ook niemand verwacht dat Kimi wereldkampioen zou worden voor de start van de laatste race. Het zou Alonso worden òf Hamilton.MParallel schreef: 10 aug 2020, 12:32 Toto weer met onzin commentaar dat Ham en Max nog strijden en kijk we zijn wel kwetsbaar.