Inderdaad tis een k*t auto
Audi R8 lap op de Nordschleife
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Vreemde is, dat als de autopers dit schrijft, of diverse autoprogramma's dit vertellen, dat wij op DF dan toch van mening zijn dat we het beter weten
Dit soort filmpjes op een vertrouwd stukje asfalt, laten zien dat dit een pure rijdersauto is. En dan boeien die LED-daylights niet, en dan boeit dat prachtige interieur niet.
Dan wordt een M3 ineens weer een gewone 3 serie coupe...
Dan blijken Ferrari's ineens weer peperduur....
Kortom een goeie zet van Audi.
Fraai stukje techniek, alu-space-frame, magnetic-ride, fraai ontwerp, krachtige motor. En je zet een auto neer in een segment waar je voorheen niets te bieden had.
Dit soort filmpjes op een vertrouwd stukje asfalt, laten zien dat dit een pure rijdersauto is. En dan boeien die LED-daylights niet, en dan boeit dat prachtige interieur niet.
Dan wordt een M3 ineens weer een gewone 3 serie coupe...
Dan blijken Ferrari's ineens weer peperduur....
Kortom een goeie zet van Audi.
Fraai stukje techniek, alu-space-frame, magnetic-ride, fraai ontwerp, krachtige motor. En je zet een auto neer in een segment waar je voorheen niets te bieden had.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
inderdaad, en als je dan dat interieur hebt die ik zag bij die hengeloose dealer zit je ook nog eens goed 8) was echt thuiskomen, en als de rest dan zo goed werkt(althans op droog immers op nat was de Gallardo aandrijving minder dan die van de RS4) is het een leuk bommetje en das nog maar het begin, straks bijna 100pk erbij...
dan moet je wel een held zijn wil je dat kunnen benutten op de Ring.
-
Robin
- Berichten: 56291
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Bijna een videogame, mij te klinisch, mij te 'makkelijk'. Maar 't gaat wel hard. En op een NS is een wilde sportwagenauto nou eenmaal misschien niet wat je zoekt, eerder gemoedelijkere, zoals de R8.
Ik denk ook echt dat een e92 M3 sneller is over de Ring.
Hard werken wordt beloond, if everything is under control you're not going fast enough etc etc.
(Te denken valt aan Vicky in de S5 en 335i 8) )
Ik denk ook echt dat een e92 M3 sneller is over de Ring.
Hard werken wordt beloond, if everything is under control you're not going fast enough etc etc.
(Te denken valt aan Vicky in de S5 en 335i 8) )
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
hij houd marge inderdaad, behalve aan het eind haha daar komt ie toch echt ff handen te kort...Rebel schreef:Ik heb er al 4x naar gekeken....
Lijkt probleemloos een ropndje Ring te rijden met een hoop extra marge...
maareuh ben je in de markt voor een echte auto
Wat vind je trouwens van de R8 al een dealer bezocht? ik hoor je er steeds meer voor vallen
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Niels, inderdaad een hoop centen.. maar wat ik me afvraag hoe zal het vergaan met deze auto qua restwaarde in de toekomst ?Niels schreef:What's new![]()
Gewoon een prachtkar :!: Geen verassingen op de baan, past me prima zo'n ding, alleen financieel niet.
Na 5 jaar ? Wat zal die waard wezen ?
Na 10 jaar Wat zal die waard wezen ?
Ben erg benieuwd ?
- Niels
- Berichten: 22546
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Goeie vraag Rico. Ze zijn wel exclusief maar zijn ze ook tijdloos qua design? Dat weet ik nog niet helemaal. Ik denk wel dat het een betere inverstering is dan een volle Q7 of A8Rico v Velzen schreef:Niels, inderdaad een hoop centen.. maar wat ik me afvraag hoe zal het vergaan met deze auto qua restwaarde in de toekomst ?Niels schreef:What's new![]()
Gewoon een prachtkar :!: Geen verassingen op de baan, past me prima zo'n ding, alleen financieel niet.
Na 5 jaar ? Wat zal die waard wezen ?
Na 10 jaar Wat zal die waard wezen ?
Ben erg benieuwd ?
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
das juist het mooie, laat de mensen die geld "genoeg" hebben maar die dingen aanschaffen, in NL vanaf zeg 148.000,-? en dus een opgeleukte zeg 175.000,-euro na 5 jaar ongeveer te krijgen vanaf misschien wel 60.000,-euro kijk en dan kun je toeslaan echt snel onder de 40.000,- zal ie niet snel zakken dus rond die prijzen kun je redelijk safe kopen zonder veel te verliezen en toch een gave sportwagen rijden 8)
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Z8 is een verhaal apart Rico, inderdaad super duur nog
de Audi R8 gaat een heel ander pad tegemoed, wordt massaler verkocht en dus veel concurentie als de markt verzadigt is en het zal niet echt een verzamelaars status krijgen(op speciale edities uitgezonderd) en dus vrij snel zakken, een Z8 is een verzamelaars auto.
de Audi R8 gaat een heel ander pad tegemoed, wordt massaler verkocht en dus veel concurentie als de markt verzadigt is en het zal niet echt een verzamelaars status krijgen(op speciale edities uitgezonderd) en dus vrij snel zakken, een Z8 is een verzamelaars auto.
-
Rebel
- Berichten: 4800
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 12:46
Nee dankje Rene, R8 is me een maatje te groot.
Zo een R8 kost compleet 160K a 170K minimaal.
Onpraktisch ook.
Maastricht is niet zo groot
Ik rij de TiTy nog een jaar, en als mijn vrouw zich een beetje inhoudt met haar auto, dan ga ik voor een kleine Porsche.
Je weet wel, zo een auto waar Rico en Dexter jaloers op zijn.
En dan kom ik naar iedere meeting !!
Zo een R8 kost compleet 160K a 170K minimaal.
Onpraktisch ook.
Maastricht is niet zo groot
Ik rij de TiTy nog een jaar, en als mijn vrouw zich een beetje inhoudt met haar auto, dan ga ik voor een kleine Porsche.
Je weet wel, zo een auto waar Rico en Dexter jaloers op zijn.
En dan kom ik naar iedere meeting !!
- Erik K.
- Berichten: 7222
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
Zit ik net rustig TV te kijken komt er een R8 door de straat rijden!!
Wat een wagen zeg
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk QUATTRO
Handelsbenaming AUDI R8
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 4163 cm3
Vermogen 309 kW
Aantal zitplaatsen 2
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 1.540 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 1.865 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM € 51341
Datum eerste afgifte Nederland 16-05-2007 1 van de 1e in NL?
Datum eerste toelating 16-05-2007
Datum aanvang tenaamstelling 08-06-2007
Vervaldatum APK 16-05-2010
Wacht op keuren Nee
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Alleen voor brom- en snorfietsen:
Maximale constructiesnelheid N.v.t.
Vermogen N.v.t.
Terug naar invoerpagina
Wat een wagen zeg
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk QUATTRO
Handelsbenaming AUDI R8
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 4163 cm3
Vermogen 309 kW
Aantal zitplaatsen 2
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 1.540 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 1.865 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM € 51341
Datum eerste afgifte Nederland 16-05-2007 1 van de 1e in NL?
Datum eerste toelating 16-05-2007
Datum aanvang tenaamstelling 08-06-2007
Vervaldatum APK 16-05-2010
Wacht op keuren Nee
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd 0 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Alleen voor brom- en snorfietsen:
Maximale constructiesnelheid N.v.t.
Vermogen N.v.t.
Terug naar invoerpagina
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 3 gasten
