Niet alleen gisteren

Hulk die morgen naar het podium rijdt? Die kakt in no time weer in. As usual in zijn carrière.
Niet alleen gisteren
Stroll is dit jaar al een keer van plek drie gestart, Hulkie nu ook. Perez nog niet inderdaad
Zo! Even gecorrigeerdErikS schreef: 08 aug 2020, 16:30 Hulk heeft zijn prijskaartje opgewaardeerd.
Nice, ik hoop dat hij een podium pakt. Van mij part ten koste van Hamilton.
Williams (2010)
Zou een goede zet kunnen zijn, maar volgensmij hebben ze bij RB dit al uitgesloten. En daar houden ze teveel van hun jonge driver program.Forza schreef: 08 aug 2020, 23:23 https://www.gpblog.com/nl/nieuws/65195/ ... -bull.html
De Hulk naar Red Bull? Veel ervaring, kan waarschijnlijk veel meer inbrengen bij de ontwikkeling van de auto dan Albon of Gasly. Kan goed door een deur met Max, laat dit weekend zien dat hij het niet verleerd is en rijdt Stroll op een grotere afstand als Perez.
Idd, drie überkneuzen. Zo bekeken is Hulk nog niet eens zo’n slechte keuze.
Ik ben het liever niet met je eens maar daar heb je wel een punt........Hielke schreef: 08 aug 2020, 18:49Niet alleen gisterenIk was het trouwens gisteren niet. Vorige week wel.
Hulk die morgen naar het podium rijdt? Die kakt in no time weer in. As usual in zijn carrière.
Als dat is omdat die in bocht 1 de twee Mercedessen hard raakt die daardoor dan uitvallen, vind ik het prima
Hulkenberg gaat echt niet de Mercedessen eruit rammen, eigen race ook over en dat wil hij niet. Plus dat RP veel lijntjes naar/met Mercedes heeft. Nee hoor, die laat hij gewoon leven en sluit als 3e aan als dat veilig kan, zelfs 4e als Verstappen goed wegkomt. Maar die staat op wit, dus dat is ook ff afwachten.
Daarvoor heb je een Williams FW14B nodig
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten