Ja dat kan kloppen maar dat kwam denk ik toch wel omdat ik in zijn 6e vers zat 8) en volgens mij 1 5e anders heb je hem goed ingereden Groeten patrick.Erminio schreef:Klopt, jullie zaten met zijn 2e in de autobouwjaar78 schreef:Ja dat klop wel denk ik er zat toen 1 oudere man naast mij denk ik ging iig lekkker hard groeten daarErminio schreef:@bouwjaar78, welkom hier![]()
Heb ik niet een keer tegen jou gesport op de A16 Rotterdam richting Breda een maand of 2 geleden![]()
: Ik reed in een zwarte FR vd Velde edition 8)
![]()
Ik kon je aardig bijhouden met mijn dieseltje en dat vond ik wel frapant..had toen nog niet de uitlaat en maatchip
Seat Leon FR VDVelden editie
-
-
- Erminio
Heb in Duitsland alleen in de auto 245km/h op de teller gehad en 238km/h op de GPS bij 4300rpmbouwjaar78 schreef:de mijne loopt 260 op de teller bij5900 rpm en dat was met 4 man in de auto in duitsland maar ik denk dat jij in de 5e versnelling heb gezeten en ik in 6 want ik schakel nooit terug alleen met iets heel snel groeten Patrick.

Heb het toen een x in de 5e en volgens mij een x in de 4e geprobeert...

- Roel
Wat was dat op de teller? Bij de SEAT Dealer waar ik werk ging de cupra in zijn 6 de toerenbegrenzer in(270km/h volgens mijn baas). Dit was ongechipt. Gechipt schoof de begrenzer 500tpm verder, top is met chip nooit geprobeerdTristan schreef:Ik heb 260 km/u op GPS gehad, maar meer zit er toch niet meer in denk ik.

- Erminio
Dmv chippen krijg je er bijna geen topsnelheid bij..., icm uitlaat weer wel iets, maar ook niet schokkend veelRoel schreef:Wat was dat op de teller? Bij de SEAT Dealer waar ik werk ging de cupra in zijn 6 de toerenbegrenzer in(270km/h volgens mijn baas). Dit was ongechipt. Gechipt schoof de begrenzer 500tpm verder, top is met chip nooit geprobeerdTristan schreef:Ik heb 260 km/u op GPS gehad, maar meer zit er toch niet meer in denk ik.