https://racingnews365.nl/waarom-hamilto ... w-contract
Ja lijkt me dat hij dan volgende week ook niet kan rijden inderdaad. Hij is deze week weer positief getest en daar horen dan opnieuw 7 (of 10) dagen quarantaine bij lijkt me, dus dan zou hij sowieso niet naar Spanje kunnen reizen.ErikS schreef: 07 aug 2020, 10:00 Er is volgende week toch nog een race?
Dan gaat Perez die ook niet rijden. lijkt me sterk dat hij in een vliegtuig mag stappen & dan ook nog op tijd is.
Kan Perez niet effe met Hamilton knuffelen?
Ik roeptoeter dan ook niet dat het niet de goede tijd is en zielig voor een anderJP schreef: 07 aug 2020, 10:53 Dat zou jij ook niet doen, en ik ook niet.kwaliteit heeft zijn prijs.......
![]()
Het si ook geen goede tijd. Zelfs voor de coronashit werd al gesproken over 10000 ontslagen bij Mercedes. Dat zouden er nu 20000 worden.
Jammer vond het wel mooi dat ze mee konden strijden. Aan de andere kant denk ik wel dat ze een back-up brakeduct ontwerp hebben liggen. En de spanning zit toch in de races, dus dat ze eventueel kampioenschapspunten kwijt raken ist mir Wurst.Knot schreef: 07 aug 2020, 11:00 https://racingnews365.nl/breaking-racin ... -verklaard
Kan ook nog leuk worden....
Dit. Dan zit Lewis binnen notime in de middenmoot of achterin. Dus dat feest gaat denk ik niet door. Arme jongen toch....Luco schreef: 07 aug 2020, 11:02 Ik zou hoe ze het bij die dames doen wel een goed idee vinden.
Allemaal een gelijk basissalaris. en per punt een vast bedrag erbij.
allemaal in de hoge hoed en dan elke GP loten welke auto je krijgt, de ene keer een williams de andere keer een rb en dan misschien een keer een mercedes.
Dan wordt het pas echt leuk.
Kortom ik mag niet in 'n glazen bol kijken, maar jij weet 't allemaal al wel?Mari Oh Oh! schreef: 07 aug 2020, 11:25 Ik zeg ook niet dat hij op één zou rijden, maar middenveld of achterin slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Ik weet wel wie er hier 'n hoop verzint Mario:)Mari Oh Oh! schreef: 07 aug 2020, 11:30 Mijn glazen bol zegt gewoon wat anders. Dat je niet in die van jou mag kijken verzin je er zelf bij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten