Kan ik nog steeds op df posten he

Volgens mijn arts 30% kans op overlijden, bij besmetting Corona, voor deze jongen
Slik de pillen die ik dagelijks neem en ook jouw kans op overlijden zal flink toenemen bij corona.Fasteddie2 schreef: 05 aug 2020, 07:55 ^...dat lijkt mij lichtelijk (of zelfs zwaar) overdreven. Tenzij je op basis van andere medische indicaties al "op instorten" staat bij invloeden...hoop het uiteraard niet voor jou !!!
Elise schreef: 05 aug 2020, 09:05Slik de pillen die ik dagelijks neem en ook jouw kans op overlijden zal flink toenemen bij corona.Fasteddie2 schreef: 05 aug 2020, 07:55 ^...dat lijkt mij lichtelijk (of zelfs zwaar) overdreven. Tenzij je op basis van andere medische indicaties al "op instorten" staat bij invloeden...hoop het uiteraard niet voor jou !!!
![]()
Mijn vriendin werkt in het ziekenhuis en ook daar idd alweer volop opnames nog niet zo gek als maart maar het gaat wel weer veel te hard omhoog in een aantal weken tijd.Niels schreef: 16 aug 2020, 12:29 De vraag is waar de media nu is Eric? Waarschijnlijk krijgen ze te weinig aandacht met Corona nieuws en willen ze weer met wat anders scoren maar mijn nicht (nee geen 80+, nee geen medische klachten, ja ernstig slechte saturatie) is opgenomen met Corona en alle “Corona kamers” zitten vol.
Klopt je kan niet alles beletten en dat wordt ook helemaal niet gevraagd in NL.Robin schreef: 16 aug 2020, 13:53 Je kunt 7.3 miljard mensen niet leiden en beletten in hun doen. Het moraalriddergedrag en vingerwijzen begint weer:)
Mijn zwager, 40, net geen 1.80m >110kg had 'n kleine 2 mnd terug ook corona, vrouw(werkt in ziekenhuis) en kids nul. 2 weken quarraintaine en weer geheel ok.
Gewwon lekker doorgaan hier met paniek zaaien: De wereldeconomie totaal naar de mallemoer. Totaal.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], WJ en 4 gasten