pimini schreef: 04 aug 2020, 12:11 Dat zelfs het virus niet gevonden wil worden in het noorden zegt al genoeg volgens mij![]()

pimini schreef: 04 aug 2020, 12:11 Dat zelfs het virus niet gevonden wil worden in het noorden zegt al genoeg volgens mij![]()
Is toch geen grap?
ziet er idd niet best uit, ook ziekenhuis en IC opnames stijgen weer ipv dalen...Philipoo schreef: 04 aug 2020, 14:11 Ondertussen is 't aantal nieuwe besmettingen wel verdubbeld en het percentage besmettingen per geteste personen meer dan verdubbeld. Tweede golf here we come!
Pfieuw. Net die leeftijd voorbij!Martijn_bmw schreef: 04 aug 2020, 15:07ziet er idd niet best uit, ook ziekenhuis en IC opnames stijgen weer ipv dalen...Philipoo schreef: 04 aug 2020, 14:11 Ondertussen is 't aantal nieuwe besmettingen wel verdubbeld en het percentage besmettingen per geteste personen meer dan verdubbeld. Tweede golf here we come!![]()
ik irriteer me ook mateloos aan de leeftijd 15-25 je ziet die gasten allemaal alweer om elkaar heen hangen, nul afstand en doen alsof corona niet bestaat.
wat is nu de moeite om een beetje die afstand te bewaren en elkaar niet aan te raken. Straks is er weer niks mogelijk, zitten we weer binnen en is het ook die groep die weer het hardste jankt niks te kunnen, te mogen enz.
Ja die grafiek zal wel weer "mooi" gaan piekenElise schreef: 04 aug 2020, 15:13 @Martijn
Wacht maar tot die 15~25 jarigen uit Albufeira terug zijn![]()
Beter eerst een muur om Amsterdam heen.pimini schreef: 04 aug 2020, 12:11 Dat zelfs het virus niet gevonden wil worden in het noorden zegt al genoeg volgens mij![]()
En vanaf welke leeftijd dan in quarantaine volgens jou?Kadett schreef: 04 aug 2020, 18:39 Serieus, ben met Luco eens wat hij maanden terug plaatste, alle ouderen in quarantaine en de rest van de wereld weer door. Verlies van economie kost op lange termijn veel meer slachtoffers.
+1000Kadett schreef: 04 aug 2020, 18:39 Plaatje van Tweakers forum gejat
Serieus, ben met Luco eens wat hij maanden terug plaatste, alle ouderen in quarantaine en de rest van de wereld weer door. Verlies van economie kost op lange termijn veel meer slachtoffers.
45Elise schreef: 04 aug 2020, 18:56En vanaf welke leeftijd dan in quarantaine volgens jou?Kadett schreef: 04 aug 2020, 18:39 Serieus, ben met Luco eens wat hij maanden terug plaatste, alle ouderen in quarantaine en de rest van de wereld weer door. Verlies van economie kost op lange termijn veel meer slachtoffers.
Nog eentje erbij en Luco, Alt en ik kunnen gaan klaverjassenRiceaux schreef: 04 aug 2020, 19:1745Elise schreef: 04 aug 2020, 18:56En vanaf welke leeftijd dan in quarantaine volgens jou?Kadett schreef: 04 aug 2020, 18:39 Serieus, ben met Luco eens wat hij maanden terug plaatste, alle ouderen in quarantaine en de rest van de wereld weer door. Verlies van economie kost op lange termijn veel meer slachtoffers.![]()
Dan kan ik achter slot en grendelKadett schreef: 04 aug 2020, 19:43 Sowieso 70+ alles boven 55+ wat risicogroep is qua gezondheid en rest eigen keuze.
Voor je eigen bestwil
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Edwin de Haas, SAH, tomgtr en 11 gasten