
M2CS
-
- Berichten: 54936
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: M2CS
Vandaag is de dag. In mijn ogen de lekkerste kar money can ongeveer net niet bijna buy gaat naar Romo.
Alle filmpjes hier uit gekeken kom ik tot de conclusie (en ik wist 't al van de M4 CS) dat de M2CS iets 'heel belangrijks' mist:
De middenarmsteun....
Behalve de Topgear link vorige pagina.
LOL eerste zin:)
Alle filmpjes hier uit gekeken kom ik tot de conclusie (en ik wist 't al van de M4 CS) dat de M2CS iets 'heel belangrijks' mist:
De middenarmsteun....

Behalve de Topgear link vorige pagina.
LOL eerste zin:)
-
- Berichten: 150
- Lid geworden op: 17 apr 2020, 09:37
- Auto: BMW 135i Coupe
Re: M2CS
Succes en plezier vandaag! 

- sitechris
- Berichten: 4866
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
Re: M2CS
veel plezier mannen!
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 28445
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: M2CS
Heel veel plezier vandaag 

-
- Berichten: 11389
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: M2CS
Het probleem wat Bmw altijd heeft is Porsche.
M3 en M4 CS had het zelfde probleem als ook de M2 CS. Gewoonweg te duur en blijven showroom happers en dikke afschrijf kanonnen mensen kopen liever voor dat geld een Porsche.
Ik begrijp bmw dan ook niet dat ze iedere keer weer in dezelfde fout trappen.
Ik stond een destijds voor dezelfde keus een E92 M3 GTS of een Porsche GT3 997 mk2 clubsport. Het werd de GT3 het was gewoonweg geen keus meer voor het zelfde geld.
Ben zelf meer liefhebber van BMW maar porsche geld betalen voor een nieuwe BMW dat nooit.
M3 en M4 CS had het zelfde probleem als ook de M2 CS. Gewoonweg te duur en blijven showroom happers en dikke afschrijf kanonnen mensen kopen liever voor dat geld een Porsche.
Ik begrijp bmw dan ook niet dat ze iedere keer weer in dezelfde fout trappen.
Ik stond een destijds voor dezelfde keus een E92 M3 GTS of een Porsche GT3 997 mk2 clubsport. Het werd de GT3 het was gewoonweg geen keus meer voor het zelfde geld.
Ben zelf meer liefhebber van BMW maar porsche geld betalen voor een nieuwe BMW dat nooit.
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 28445
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
-
- Berichten: 1077
- Lid geworden op: 19 dec 2019, 21:52
Re: M2CS
Prachtige M2CS !
Hier een relevant artikel van EVO:
BMW M2 CS 2020 review – there's plenty to worry a Porsche Cayman GT4
"The obvious rival at this price point is Porsche’s Cayman GT4. The Porsche is a better driver’s car in the sense of the purity of its major controls, and also has that wonderful naturally aspirated 4-litre engine, but there’s no denying the desirability of the M2 CS, or the sheer entertainment factor from its expressive throttle-dominated dynamics."


Hier een relevant artikel van EVO:
BMW M2 CS 2020 review – there's plenty to worry a Porsche Cayman GT4
"The obvious rival at this price point is Porsche’s Cayman GT4. The Porsche is a better driver’s car in the sense of the purity of its major controls, and also has that wonderful naturally aspirated 4-litre engine, but there’s no denying the desirability of the M2 CS, or the sheer entertainment factor from its expressive throttle-dominated dynamics."


- romo
- Berichten: 27048
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: M2CS
Sorry late reactie, door nare familiaire omstandigheden is de dag beladen verlopen.
Ilija en Robin hebben de nodige platen, kunne wat plaatsen als ze willen. De kar is fenomenaal, niet 1, maar meerdere stappen verder dan de OG M2, dat is nu reeds klip en klaar.
Ik moet me even concentreren op andere zaken, ik kom er op terug als alles in rustiger vaarwater beland is.
Ilija en Robin hebben de nodige platen, kunne wat plaatsen als ze willen. De kar is fenomenaal, niet 1, maar meerdere stappen verder dan de OG M2, dat is nu reeds klip en klaar.
Ik moet me even concentreren op andere zaken, ik kom er op terug als alles in rustiger vaarwater beland is.
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 28445
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: M2CS
Dat klinkt idd niet fijn 
Sterkte de komende tijd!

Sterkte de komende tijd!
-
- Berichten: 1262
- Lid geworden op: 23 aug 2017, 00:36
-
OnlineMartijn_bmw
- Berichten: 28445
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: M2CS
Heel vet! Gave plaat om zo van je auto te hebben
en super dikke stance heeft die auto zeg

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: M2CS
Even kort verslagje van mijn kant.
WAT EEN AUTO !!!!
Je voelt echt dat het een andere auto is. Allereerst door ontwikkeld dat merk je. Geen kraakjes en rammeltjes meer. Verder is hij veel comfortabeler. Adaptief onderstel verschil comfort en sport(plus) is nihil. Maar goed dat boeit ook niet want liever geen adaptief normaal. Hij is mega comfortabel vinden we allebei.
Hij is echt nog een slag strakker en directer in het stuur. Onwerkelijk fijn stuurgevoel. Je voelt een elasticiteit die lastig te omschrijven is. Briljant !!
Dan de motor en het geluid en de bak. Man man je hoort en voelt dat dit een andere auto is. Ruig beetje V8 geluid ergens. Echte M motor. Werkt echt perfect met die DCT. Beetje zoeken maar meteen mijn favo instellingen gevonden. In automaat stand wil je in D1 rijden. Stuur op comfort. Onderstel ook. Rest in sport. Dan voelt het beetje als ZF bak.
Zelf flipperen is dan meteen naar S stand. Dan heb ik hem liefst in D3 want dan geeft hij een stootje wat ik normaal verschrikkelijk vindt. Maar op een of andere manier is dit zo’n monster dat het er gewoon bij past. Bij hoort. Let wel: inrijden en onder de indruk. Wellicht straks na 2000km ga ik wat anders vinden.
Terugschakelen is ook echt mega verschil met de M4 destijds. Zit toch paar jaar ontwikkeltijd ook tussen. Verdomd kan er niks negatiefs over zeggen !!!! Het is geen PDK, maar het komt wel dichter in de buurt.
Kan niet wachten tot ik helemaal los mag gaan. Man man die auto schreeuwt erom.
WAANZINNIG !
Wellicht kan iemand de foto’s posten dat ik ze via app doorstuur.
WAT EEN AUTO !!!!
Je voelt echt dat het een andere auto is. Allereerst door ontwikkeld dat merk je. Geen kraakjes en rammeltjes meer. Verder is hij veel comfortabeler. Adaptief onderstel verschil comfort en sport(plus) is nihil. Maar goed dat boeit ook niet want liever geen adaptief normaal. Hij is mega comfortabel vinden we allebei.
Hij is echt nog een slag strakker en directer in het stuur. Onwerkelijk fijn stuurgevoel. Je voelt een elasticiteit die lastig te omschrijven is. Briljant !!
Dan de motor en het geluid en de bak. Man man je hoort en voelt dat dit een andere auto is. Ruig beetje V8 geluid ergens. Echte M motor. Werkt echt perfect met die DCT. Beetje zoeken maar meteen mijn favo instellingen gevonden. In automaat stand wil je in D1 rijden. Stuur op comfort. Onderstel ook. Rest in sport. Dan voelt het beetje als ZF bak.
Zelf flipperen is dan meteen naar S stand. Dan heb ik hem liefst in D3 want dan geeft hij een stootje wat ik normaal verschrikkelijk vindt. Maar op een of andere manier is dit zo’n monster dat het er gewoon bij past. Bij hoort. Let wel: inrijden en onder de indruk. Wellicht straks na 2000km ga ik wat anders vinden.
Terugschakelen is ook echt mega verschil met de M4 destijds. Zit toch paar jaar ontwikkeltijd ook tussen. Verdomd kan er niks negatiefs over zeggen !!!! Het is geen PDK, maar het komt wel dichter in de buurt.
Kan niet wachten tot ik helemaal los mag gaan. Man man die auto schreeuwt erom.
WAANZINNIG !
Wellicht kan iemand de foto’s posten dat ik ze via app doorstuur.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bakker, Berry1000RR, GRzep, MVB, Semrush [Bot], Sidney, Vanreijmersdal en 10 gasten