En de mijne is nog niet op..

S22's hebben 2 zone's voor en 3 achter. Wordt genoemd als een sportieve hypersport straat band. Bizar hoeveel kwalificaties qua banden je inmiddels hebt!Jules schreef: 31 jul 2020, 14:36 Ben benieuwd! Enig idee van de levensduur? Heeft deze ook verschillende zones? De Rosso Corsa 2’s bevallen mij ook erg goed qua grip en levensduur. Achterband heeft 5 zones en voorband 3. Mooi spul![]()
Telt lek met afgesleten loopvlak ookPhilipoo schreef: 01 aug 2020, 10:17S22's hebben 2 zone's voor en 3 achter. Wordt genoemd als een sportieve hypersport straat band. Bizar hoeveel kwalificaties qua banden je inmiddels hebt!Jules schreef: 31 jul 2020, 14:36 Ben benieuwd! Enig idee van de levensduur? Heeft deze ook verschillende zones? De Rosso Corsa 2’s bevallen mij ook erg goed qua grip en levensduur. Achterband heeft 5 zones en voorband 3. Mooi spul![]()
Heb er overigens 2 jaar lek garantie bijgekregen, dus als ik 'm ergens in de komende 24 maanden lek rijd krijg ik een nieuwe! Klinkt als de perfecte deal![]()
Lek door het canvas heen wordt misschien een ander verhaal..vester86 schreef: 01 aug 2020, 10:43Telt lek met afgesleten loopvlak ookPhilipoo schreef: 01 aug 2020, 10:17S22's hebben 2 zone's voor en 3 achter. Wordt genoemd als een sportieve hypersport straat band. Bizar hoeveel kwalificaties qua banden je inmiddels hebt!Jules schreef: 31 jul 2020, 14:36 Ben benieuwd! Enig idee van de levensduur? Heeft deze ook verschillende zones? De Rosso Corsa 2’s bevallen mij ook erg goed qua grip en levensduur. Achterband heeft 5 zones en voorband 3. Mooi spul![]()
Heb er overigens 2 jaar lek garantie bijgekregen, dus als ik 'm ergens in de komende 24 maanden lek rijd krijg ik een nieuwe! Klinkt als de perfecte deal![]()
![]()
En het is gefixt. Ik was wat terughoudend omdat de kroonplaat eraf moest, maar dat was helemaal niet echt moeilijk. Alles bij elkaar slechts 7 boutjes en 1 moerdaNpy schreef: 30 jul 2020, 08:42 Ik wil ook proberen te solderen, want het is een los contactje. Kabeltje loopt met een boogje en staat in principe niet strak.
Ja dat was de bedoeling ook. Alleen met mijn kilometrage schiet dat niet echt op. Hopelijk vanaf volgend jaar wat meer rijden
Ja daarom was ik blij dat ik hier zo makkelijk bij kon en geen draadboom had met tig dradenLuco schreef: 04 aug 2020, 22:08 Ik heb ook 1 draad die niet lekker zit als ik tever naar rechts stuur stopt het knipperlicht naar rechts ermee, verschrikkelijk irritant, maar zoveel werk om het op te lossen, kuip eraf, alle ingewikkelde bekabeling vrijmaken, opzoeken, alles weer inwikkelen, weer monteren, kuip weer terug pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
wat een idiotenEric Z schreef: 24 aug 2020, 19:40 https://www.dumpert.nl/item/7973209_c7113c18 zijn deze beelden van een rustige DF toerrit?![]()
Alleen zo jammer dat ze dan vaak niet het enige slachtoffer zijn.Niels schreef: 24 aug 2020, 19:57 Over het algemeen is dit een kwestie van tijd wanneer de natuurlijke selectie z’n werk doet maar tot die tijd sta je er als motorrijder weer gekleurd op natuurlijk...
Ff de plaat eraf en dan in 10 minuten van Doorn naar de duitse grens
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten