Toch erg genoten, je moet accepteren dat je niet overal vol gas kunt, dan is het erg leuk! Genoeg momenten gehad dat het vrij baan was en het gas ingetrapt

De ironie. Zo zie je maar dat iedereen het Alpengebied op z'n eigen manier beleeft. Leven en laten leven.Passiewassie schreef: 29 jul 2020, 14:04 Suboptimaal, maar ik vond de motorrijders meer hinderlijk. ...
Toch erg genoten, je moet accepteren dat je niet overal vol gas kunt, dan is het erg leuk! Genoeg momenten gehad dat het vrij baan was en het gas ingetrapt![]()
De DCT bak heb ik geen moment spijt van, maar er is wel een probleem met de kickdown na tunen. MHD geeft denk ik andere koppelwaardes door dan de bak verwacht als er een aantal verzetten automatisch teruggeschakeld moeten worden. Dus wanneer je in drive (zonder sportknop) de kickdown gebruikt vanuit lage snelheid, dan gaat de bak eerst wat slippen. Denk een seconde ongeveer en pakt hij pas op. Best irritant als je het weet.TLRS schreef: 30 jul 2020, 07:38 Hangt lekker aan het gastof om die grafieken te zien. Komt bijna altijd meer bij kijken als je iets goed wil modificeren. Hoe doet de dct het na de powerupgrade?
Het is helaas geen steenslag. De plekken die je nu ziet komen van de tuinslang. Ik ben expres gestopt met afspoelen omdat er anders nog veel meer af zou komen.. De koeler heeft een rit naar italië er op zitten en weer terug. Op een paar vliegjes na is deze niet aangetast door de rit.Fabian schreef: 24 aug 2020, 13:15 Sja, steenslag natuurlijk, bijna niet te voorkomen denk ik.
Zou me er overigens ook aan storen, dat wel.....
Ik moet het er dus maar mee doen, geen oplossing in de mail. Ik heb Mosselman gemaild of de koeler geruild kan worden voor eentje die niet gespoten is. Ben benieuwd wat ze doen.Ik heb dit even overlegt met de productie, zij hebben inderdaad enkele koelers bijgewerkt door deze te spuiten. Normaal gezien doen wij dit nooit vandaar dat ik het in eerste instantie ook vreemd vond. Zij hebben dit inderdaad uitgevoerd om de kleur beter te matchen. Om geen koel capaciteit te verliezen zit er maar een zeer dunne laag op, waarschijnlijk door steenslag en andere zaken komt de ver los.
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Diebels_alt, Joost H., Kocheler, Mark 320iS, Opa, StefanW, Streetfighter232323, Thomas H en 17 gasten