Al geruime tijd neus ik hier nogal eens rond op het forum, dus is het ook wel gepast me eens fatsoenlijk voor te stellen.
Mijn naam is Rick, 20 jaar oud en woonachtig in het midden van ons land. ik ben van jongs af aan al bezig met van alles dat rookt, stinkt en herrie maakt. Verder ben werkzaam in de automotive sector waardoor ik het voorrecht heb dagelijks mijn hobby te kunnen beoefenen.
Voordat ik mijn roze pasje in bezit had waren er al wel een aantal auto's de revue gepasseerd, deze lapte ik op en verkocht ze weer. Dat waren voornamelijk alfa 147 twin sparks, vw polo's etc. Ook nog een 147 Gta uit duitsland gehaald waar ik nog steeds spijt van heb dat die verkocht is, was echter niet realistisch om hier als eerste auto mee te gaan rijden gezien de drivecosts en de aanslag op mijn spaarrekening.

Daar zat ook een keer een rode golf 1 cabriolet tussen waar ik nogal van gecharmeerd was. Mede daarom werd de eerste auto waar ik zelf (legaal) mee ging rijden een 'dichte' golf 1.
deze was niet in beste staat maar daar is verandering in gekomen.

Hier lag origineel een 1500 carbu motorblokje in, nu een 1800 injectie.

In die auto heb ik met enorm veel plezier m'n eerste legale kilometers gemaakt, maar voor dagelijks gebruik is zo'n kart ongeschikt.
Daarom verdween de golf in de schuur en ging ik Bmw's kopen.

de compact en witte sedan zijn beide verkocht de blauwe sedan heb ik nog een tijd gehouden en naar mijn zin gemaakt.

Vorige week heb ik die auto ingeruild op de E46 coupe van een DF member.