Laten we afspreken..
als je het zo lief vraagt wil ik best een stukkie met je ruilen, kun je mijn gen 2 Tuono (1000cc rotax blok) even aanvoelen
droog ook zeker een voorwaarde, in de regen rijden vind ik niets. regio amersfoort/utrecht vind ik ook prima, rij zo die kant uit.Knot schreef: 25 jul 2020, 16:10 Arnhem is ook lekker centraal
Ik zit nu in Heerde tm zaterdag maar moet wel echt droog weer zijn anders vind ik het niks.
Haha ja je hebt gelijk.. het slaat nergens op... maar is wel heel lekker.Knot schreef: 25 jul 2020, 13:57 132pk is toch zat om lol te hebben? Anders wordt het te makkelijk hard gaan.
Kwam net in wat regen terecht dan heb ik meer dan voldoende aan een 34pk uitvoering.
Dit klinkt dus als muziek in de oren.Peric schreef: 25 jul 2020, 14:11 Ik heb er 175, maar als ik een keer écht gas geef is het nog steeds eng hoe snel het erg hard gaat..
Ja hoor. Liefst dinsdag of donderdag dane30touring1990 schreef: 25 jul 2020, 15:09 zojuist ff met Eric (Peric) het idee om bijv. deze week even een avondritje te doen. omgeving Arnhem, zijn er meer geïnteresseerden? hier in de omgeving zitten wel een aantal DF'ers met een motor als ik me niet vergis.
Ik heb er 203 en ook dat went..Peric schreef: 25 jul 2020, 14:11 Ik heb er 175, maar als ik een keer écht gas geef is het nog steeds eng hoe snel het erg hard gaat..
M'n Monster had er 90, daarmee vermaakte ik me ook prima.
203 en geen koppel.....Philipoo schreef: 26 jul 2020, 17:14Ik heb er 203 en ook dat went..Peric schreef: 25 jul 2020, 14:11 Ik heb er 175, maar als ik een keer écht gas geef is het nog steeds eng hoe snel het erg hard gaat..
M'n Monster had er 90, daarmee vermaakte ik me ook prima.
Voor rondje trappen zou ik dinsdag of vrijdag kunnen. Woensdag en donderdag aan het werk tot laat helaas
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten