Tiff in een Veyron
- Roman
Tiff in een Veyron
http://www.youtube.com/watch?v=VQ2BMFgmGNM
Snel! Dit is het laatste filmpje hierover wat nog op youtube staat, de anderen zijn al verwijderd.
Van Fifth Gear van gister avond.
8)
Snel! Dit is het laatste filmpje hierover wat nog op youtube staat, de anderen zijn al verwijderd.
Van Fifth Gear van gister avond.
8)
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- GTRene
- RudolfNW
Mooie aflevering!
En ik heb nog niet eerder gezien dat er 3 uitlaten onder zitten. terwijl ik er wel meer over gezien en gelezen heb.
En de bugatti in de farbriek in zoals hij het noemt in volledig bugatti blauw is verreweg de mooiste kleur!
Ik ben deze auto steeds meer gaan waarderen.
Iedereen had het over een lomp snel zwaar ding, maar hij is blijkbaar gewoon leuk te rijden.
Tuurlijk is een macF1 iets ander. Gelukkig wel. Maar dit is ook heel mooi.
En ik heb nog niet eerder gezien dat er 3 uitlaten onder zitten. terwijl ik er wel meer over gezien en gelezen heb.
En de bugatti in de farbriek in zoals hij het noemt in volledig bugatti blauw is verreweg de mooiste kleur!
Ik ben deze auto steeds meer gaan waarderen.
Iedereen had het over een lomp snel zwaar ding, maar hij is blijkbaar gewoon leuk te rijden.
Tuurlijk is een macF1 iets ander. Gelukkig wel. Maar dit is ook heel mooi.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
- Hubert D
-
Dat is zeker zo, realiseerde me dat pas nadat ik postteHubert Duijzer schreef:Het grootste probleem zal zijn dat je eventjes 100km/h sneller rijd dan de situatie toelaat. Dan helpt het hele alfabet er niks meer aan.hugo schreef:Hoezo hardrijden voor dumbassesGasgeven, de cpu doet de rest. Not my cup of tea maar desalniettemin een wereldwonder op wielen.

- frankv
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja filmpje 1 met Tiff werd ik behoorlijk wat enthousiaster (ben nooit een fan geweest) en filmpje 2 maakte mij weer down to earth: Ik vond er 'niks'an qua balans en beleving. Kijk dan naar neefje R8 in die test tegen die Carrera 4S hoe 't wel moet, ingenieurs van Bugatti.
EN er zit een Haldex onder(serieus) Misschien is dat 't....
EN er zit een Haldex onder(serieus) Misschien is dat 't....