Om maar met de deur in huis te vallen; nee niet via de DF deal (Peter zal dat t.z.t. zelf toelichten) maar wel via een tip bij BMW Amsterdam terechtgekomen, na enig zeer prettig mail contact de afgelopen weken, vandaag tot afhandeling, overeenstemming en koopovereenkomst gekomen.
De dag in een notendop; Omdat ik wel een goed voorgevoel had, mijn broer en de de DF huisadvocaat in ruste

Richting Apeldoorn en het drama A1 met verbreding 3-baans meegemaakt, alsmede de bizarre 100km/h, werkelijk slaapverwekkend, er gaat niets boven een goede advocaat die daar dan behendig doorheen maneuvreert

Aangekomen in Amsterdam, de parkeer garage in, 2e verdieping en de M2CS stond er al in volle glorie, echt wat een plaatje en wat toch een andere , nog dikkere uitstraling dan de M2, een waanzinnige kar wederom.
Prettige kennismaking met de de 2 heren die het e.e.a. hadden voorbereid, kort even mijn autogeschiedenis benoemd en als pure liefhebber dan ook graag de moeite genomen om naar Amsterdam te karren, auto bekeken, alles er op en er aan, zakelijk even wat gestoeid ,maar we waren er snel uit. Onder het motto; leven en laten leven de boel met de elleboog afgetikt, lang verhaal kort; volgende week zaterdag haal ik hem op.
Terugweg even alles heerlijk laten bezinken met een lekker etentje, daarna moe en voldaan naar huis, wat een memorabele dag wederom en dan komt de GT4 volgend jaar ook nog

Ik wil bij deze BMW Amsterdam, mn de 2 heren die het werkelijk uitmuntend hadden voorbereid, nogmaals hartelijk bedanken voor de zeer goede communicatie, - contacten, en de zeer vriendelijke ontvangst / afhandeling, het is mij een genoegen geweest, waarbij ik sterk de indruk had dat men daar ook blij was om tot zaken te komen in het huidige naargeestige Corona Crisis tijdperk.
Plaatjes zeggen meer;