Dat was ook mijn gedachte, zei ook tegen die maat. Wacht maar, over kleine 1,5 jaar zijn aannemers etc allemaal weer heel blij als ze kleine klusjes kunnen aannemen.JdBn schreef: 24 jul 2020, 09:07Waarschijnlijk van een beveiligingsbedrijf dat het al rammend druk heeft met grote opdrachten wat zo'n kleine opdracht amper interessant maakt.. Een vriend van me werkt bij zo'n bedrijf, of eigenlijk niet echt meer aangezien hij een paar jaar terug is vertrokken om ijshotels te helpen opbouwen en runnen in Noorwegen. Maar zodra hij weer een paar maanden in het land is en wel wat wilt werken regelen ze meteen een bus voor hem en kan ie aan het werk.Kadett schreef: 23 jul 2020, 14:01 Vriend van mij had een offerte aangevraagd voor een 2 beveiligingscamera's bij zijn huis op te hangen inclusief beeld recorder. Vond de offerte al 'bijzonder' hoog. Even via Google de onderdeel nummers opgezocht en vergeleken, heeft dat bedrijf gewoon de adviesprijs (dus niet een internet knaller) van alle producten x 2 -2,5 gedaan voor alle onderdelen. 2 camera's installatie plus een recorder instellen, bijna 1000 euro aan uurloon. Wat met een beetje handiger dhz-er in een middag gedaan kan worden.
Ik zei al tegen hem, we gaan zelf een beveiligingsinstallatie bedrijf beginnen.
Het gaat gewoon (nog steeds!?!?) te goed met de economie!![]()
Nou, als je de marges een beetje kent kan je beter een andere branche kiezen350 Z schreef: 24 jul 2020, 22:50 Inderdaad de komende 10 jaar komen er minimaal 1.000.000 immigranten bij die allemaal een woning nodig hebben, ofwel de bouw is en blijft gouden business.
Nee hoor, zo goed ben ik er niet in, ik was een middelmatige timmerman, wat ik nu doe ben ik veel beter in.JP schreef: 25 jul 2020, 01:48 Luco is wel goed met hout. Die begint nog wel eens een eigen bedrijfje erbij.....timmerbedrijf “de botte bijl”......![]()
Nog steeds de botte bijl dusLuco schreef: 25 jul 2020, 08:24Nee hoor, zo goed ben ik er niet in, ik was een middelmatige timmerman, wat ik nu doe ben ik veel beter in.JP schreef: 25 jul 2020, 01:48 Luco is wel goed met hout. Die begint nog wel eens een eigen bedrijfje erbij.....timmerbedrijf “de botte bijl”......![]()
Aanwijzingen geven en werk afkeuren![]()
Martijn_bmw schreef: 25 jul 2020, 09:14Nog steeds de botte bijl dusLuco schreef: 25 jul 2020, 08:24Nee hoor, zo goed ben ik er niet in, ik was een middelmatige timmerman, wat ik nu doe ben ik veel beter in.JP schreef: 25 jul 2020, 01:48 Luco is wel goed met hout. Die begint nog wel eens een eigen bedrijfje erbij.....timmerbedrijf “de botte bijl”......![]()
Aanwijzingen geven en werk afkeuren![]()
![]()
![]()
Juist en daar krijg ik voor betaald, dus doe ik mijn werk.Martijn_bmw schreef: 25 jul 2020, 10:01 Haha groot gelijk hoor, en idd zeker in de bouw moet je daar gewoon goed op nazien!
Tuurlijk, wel frappant dat als ik dat laat doen, toevallig het kimband ontbreekt
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] en 4 gasten