Vicky BH 'test' de Audi S5 tegen de E92 335i 8)
http://www.techeblog.com/index.php/tech ... 335i-coupe
Gentlemen, go your gang with the comments

Code: Selecteer alles
"I can do with a bit more feel from the front tyres"
"Lovely gearbox"
De kleur van beide testauto's was niet gelukkig gekozen. S5 komt heel lomp over in deze kleur, waar de A/S5 toch al erg masief oogt. Zwart zal de auto slanker en ranker doen lijken, en dat heeft die IMO nodig om mooi te zijn. 335i Coupe in Titan Silver te pruimen, maar liever een sedan of touring. Het is een mega compliment dat de BMW zijn klasse duurdere oponent achter zich laat. Je hebt 100x meer pret in een 335i als je niet alleen maar hard rechtuit wenst te branden.Macboy schreef:Het uiterlijk van een S5 is niet te versmaden. Geniaal, briljant, mits in juiste combo.
Donkere kleuren, donkergrijs, zwart accentueren de details het mooist (chroom en grill, spiegels, velgen etc). In combinatie met een rood of wit lederen interieur is het een parel om te zien.
Daar kan geen 335i aan tippen.
Vermoedelijk zou ik voor de 335i gaan, hoewel ik het niet echt een eerlijke keuze vind. De S5 is EUR 20.000 duurder![]()
Maar ben het eens met Niels, wat een bjoetie ...
Driving fun zit em voor mij niet alleen in de handling RobinRobin schreef:Trackboy en Niels, het gaat hier over driving fun toch?
LOL
Aan de handling van een HTK BMW kan geen HTK Audi tippen, dan zouden ze in Ingolstadt op RWD over moeten stappen. 8)
Dat Singen fap weekend in oktober. Hopelijk heeft de 335i sensatec (ofwel vlekvrij incontinetielederMacboy schreef:Je was alleen vergeten erbij te zeggen hoe lang ik je 335i mag lenen !Robin schreef:Ilija je hebt mail
Een S uitvoering van audi moet je eigenlijk sowieso met een M uitvoering of Mpakket van BMW vergelijken natuurlijk!Martijn schreef:Die S5 is een mooie wagen, mooier dan de std E92. Schroef het M-pakket + 19" 225M op de 335i en ze liggen gelijk op looks imho.
Vind het desondanks knap dat de 335i op gelijk niveau ligt met de S5 qua performance, handling is dan nog iets beter door RWD en iets lager gewicht.
Conclusie: alletwee gaaf, maar waren het m'n eigen centen koos ik de 335i met M-pakket en 19".
Gebruikers op dit forum: Berrie en 16 gasten