Stappen in Groningen

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Bruno

Stappen in Groningen

Bericht door Bruno » 17 apr 2006, 22:32

Ha heren Noord Ollanders.
Afgelopen vrijdag had ik de eer en het genoegen van in het Hoge Noorden te zijn - volledig kinderloos, dus wij Groningen Stad in. een paar bemerkingen:
1. Al die "wilde boerendochters" zijn leuk, maar voor mijn tengere BE gestalte te groot en te "wide load" aan de achterkant. Sorry.
2. Café Rumba, waar mijn vrouw naar binnen sprong omdat er gave muziek gspeeld werd (hunks?) is een vage tent. We zijn er dan ook neit lang gebleven. Once you go Black ...
3. Eten, Drinken en Zo ... (was het dat? 3 verdiepingen) is leuk en fijn. Newscafé ook wel ...

Hebben trouwens in Juni een trouwfeest in Haren, in een zeilclub langs het meer - werkelijk heel erg mooi en zo. Dan spring ik wel eens onverwacht binnen in de lokale "veantwoorde" matrassenhandel voor een bakkie.

RVV

Bericht door RVV » 18 apr 2006, 11:29

Ha Bruno, Newscafe is altijd wel gezellig om te zitten. Ben zelf niet echt een stapper, dus ook niet op de hoogte van de locale horeca in gru'n. Je bent altijd welkom voor een bakkie koffie :wink:

Plaats reactie