Robin schreef: 08 jul 2020, 13:51 Aangezien ik het meest alleen in m'n auto zit stap ik natuurlijk links in en rechts uit vanwege de evenredige slijtage van beide deuren/scharnieren.

Robin schreef: 08 jul 2020, 13:51 Aangezien ik het meest alleen in m'n auto zit stap ik natuurlijk links in en rechts uit vanwege de evenredige slijtage van beide deuren/scharnieren.
Zo zit je ook regelmatig terwijl de auto stil staat op de achterbank om dit ook evenredig te laten slijten?Robin schreef: 08 jul 2020, 13:51 Aangezien ik het meest alleen in m'n auto zit stap ik natuurlijk links in en rechts uit vanwege de evenredige slijtage van beide deuren/scharnieren.
Dat kun je in de meeste auto's blokkeren toch? Of soms niet voor, dan moet ze maar achterin gaan zitten.Hitz schreef: 08 jul 2020, 15:01 Ik vind het ook altijd zo fijn dat als ik de auto net heb gewassen, mijn vriendin haar raam open doet, zodat ik weer van die mooie natte plekken en strepen heb..
Wie rijdt er zonder?
+1.TLRS schreef: 08 jul 2020, 15:10 Shining-fun op z'n best weer hier..
Wie rijdt er met handschoenen aan?
Tena Lady een idee?:)Hitz schreef: 08 jul 2020, 15:01 Ik vind het ook altijd zo fijn dat als ik de auto net heb gewassen, mijn vriendin haar raam open doet, zodat ik weer van die mooie natte plekken en strepen heb..
Haha zo’n broer heb ik ook, rijdt een 12 jaar oude polo 1.0Zed240 schreef: 08 jul 2020, 15:53 Ik zou hier eigenlijk eens een foto van m'n broers auto moeten plaatsen. Die gaat hooguit één of twee keer per jaar door de wasstraat. Dat is een rijdende swirlmark. Zal binnenkort eens vragen of hij alweer een 4de wieldop heeft. Oja, auto's geeft hij niks om mocht dat nog niet duidelijk zijn.![]()
Die hoort toch sowieso op de achterbank?
zoietsMartijn_bmw schreef: 08 jul 2020, 15:59Haha zo’n broer heb ik ook, rijdt een 12 jaar oude polo 1.0Zed240 schreef: 08 jul 2020, 15:53 Ik zou hier eigenlijk eens een foto van m'n broers auto moeten plaatsen. Die gaat hooguit één of twee keer per jaar door de wasstraat. Dat is een rijdende swirlmark. Zal binnenkort eens vragen of hij alweer een 4de wieldop heeft. Oja, auto's geeft hij niks om mocht dat nog niet duidelijk zijn.![]()
Heeft ie 3 jaar geleden gekocht en nog nooit gewassen![]()
Het interesseert hem echt geen bal, gewoon vervoer thats it.
/standaard BMW grap mode on/Spijkerhard schreef: 15 jul 2020, 10:53 Ik lees nu ook dat je de richtingaanwijzers per keer dat je ze gebruikt moet gaan afrekenen...
Ook de extended autopilot van 5k? Dat staat nergens .alt schreef: 16 jul 2020, 11:45 Tesla zet bij 2e hands de opties uit.
Als je bij Tesla een 2e handse model 3 wil kopen, dan moet je opnieuw voor de opties betalen.
Tesla heeft de aap BMW leren dansen.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 2 gasten