D-F'ers gespot / Champ Cars
- Tristan
D-F'ers gespot / Champ Cars
Reed gister van TT Assen naar huis, zag ik volgens mij de Z06 van Hans en Cor staan. Ook nog een witte WRX(Wimpreza?), een blauwe GTT en een GT3.
Ook allemaal naar de Champ Cars geweest? Ben zelf nog in de pitbox van Robert geweest, en heb nog lekker gekletst met Junior Strauss. Was een zeer leuke dag, met als afsluiting een enerverende DSC race.
Ook allemaal naar de Champ Cars geweest? Ben zelf nog in de pitbox van Robert geweest, en heb nog lekker gekletst met Junior Strauss. Was een zeer leuke dag, met als afsluiting een enerverende DSC race.
- Scooby Leo
- Mari Oh Oh!
- Downforce Hans
Je kan tegenwoordig ook nergens parkeren zonder gezien te worden,wat zullen ze thuis nu gaan zeggen 8)
De gt 3 was van Jan O. en zit ook sinds kort op dit forum.
Laatste race was het leukst.
Assen is niet het circuit voor champcars dat is wel duidelijk,viel bijna in slaap.
Verder was het wel een leuke dag zo met elkaar.
Grtz,Hanz06

De gt 3 was van Jan O. en zit ook sinds kort op dit forum.
Laatste race was het leukst.
Assen is niet het circuit voor champcars dat is wel duidelijk,viel bijna in slaap.
Verder was het wel een leuke dag zo met elkaar.
Grtz,Hanz06

-
Die GT3, Z06, en 2 subs reden achter mij de parkeeplaats op 8)
Waar zaten jullie? Wij zaten in de VIP box, laatste terras voor de tribune.
Was nog een vechtpartij bij ons in de lounge en op het terras
Man werd samen met z'n vader afgevoerd door 6 agenten in burger, vrij hardhandig !
Heb er nog een foto van, die witte Sub was dik trouwens ! Die donkere blauw maakt nog een kleine 4 wieldrift op de parkeerplaats !
grt Martin
Was nog een vechtpartij bij ons in de lounge en op het terras

Man werd samen met z'n vader afgevoerd door 6 agenten in burger, vrij hardhandig !
Heb er nog een foto van, die witte Sub was dik trouwens ! Die donkere blauw maakt nog een kleine 4 wieldrift op de parkeerplaats !
grt Martin
- Tristan
Ik ook.Martin schreef:Die GT3, Z06, en 2 subs reden achter mij de parkeeplaats op 8)
Was nog een vechtpartij bij ons in de lounge en op het terras![]()
grt Martin