Ik ben wel blij dat jij boven de FIA staat

Ik ben wel blij dat jij boven de FIA staat
Klopt dat 'ie niet naar buiten stuurde. Maar hij wist donders goed dat 'ie IN moest sturen. En dat deed 'ie ook niet. Vandaar het race-incident.Knot schreef: 06 jul 2020, 14:04 Hij verdedigt de binnenkant en wil daarna toch ook de buitenkant hebben, zo werkt het niet.
Nadat ie m rond getikt heeft kan ie ineens prima naar binnen sturen.
Klopt, maar denk ook wel dat ie dit juist doet om Albon een lesje te leren, bij een Max of Ricciardo had ie dit niet gedaan denk ik.Peric schreef: 06 jul 2020, 16:29Klopt dat 'ie niet naar buiten stuurde. Maar hij wist donders goed dat 'ie IN moest sturen. En dat deed 'ie ook niet. Vandaar het race-incident.Knot schreef: 06 jul 2020, 14:04 Hij verdedigt de binnenkant en wil daarna toch ook de buitenkant hebben, zo werkt het niet.
Nadat ie m rond getikt heeft kan ie ineens prima naar binnen sturen.
Fernando Alonso is set to return to Formula 1 with Renault next year.
The Spanish two-time world champion, who will be 39 later this month, has signed and will be confirmed soon, sources have told BBC Sport.
Alonso will return to the outfit with whom he won his World Championships, and for whom he has already driven twice during his career.
He left F1 in 2018 and is due to make a third attempt to win the Indianapolis 500 with McLaren in August.
A spokesperson for Renault said the team "declined to comment on rumours".
Alonso will partner Frenchman Esteban Ocon and replace Australian Daniel Ricciardo, who is moving to McLaren at the end of this season.
Why is he coming back?
When he left the sport, Alonso said he was doing so because he had "achieved in F1 more than I dreamed of and it's time to achieve bigger things outside F1".
But Alonso is known to have been in talks with Renault since November last year, and in May this year his adviser, Flavio Briatore, said he was "motivated and ready to return to F1".
Insiders say they believe his time away from F1 has reminded him that no other motorsport comes close to the level of satisfaction possible at its pinnacle.
But Alonso will have to accept he is unlikely to be competitive straight away. Next year, teams will have to use the same cars as in 2020 as a result of a rule change introduced because of the coronavirus crisis, and the Renault was a midfield car at the season-opening race in Austria at the weekend.
Alonso will hope the new technical rules being introduced in 2022 in an attempt to close up the field, as well as a budget cap on teams, will enable Renault to compete close to the front.
Begrijp na het lezen van dat artikel nu ook waarom Albon in die auto zit. Red Bull gesuikerde kinderdrankjes is voor 51% in Thaise handen.
Maar hoeveel zijn er dat wél, naast Ham, Vet, Ver en Lec?
Alonso hoort daar ook nog bij. En misschien Bottas. Als ie altijd vooraan kan kwalificeren en niet gedwongen wordt duels aan te gaan.
Bij het klaverjassen misschien.
Alonso vraag ik me af, maar dan moet ie dus eerst eenzelfde auto krijgen.Hielke schreef: 09 jul 2020, 11:53Alonso hoort daar ook nog bij. En misschien Bottas. Als ie altijd vooraan kan kwalificeren en niet gedwongen wordt duels aan te gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten