Perez is een veel grotere leipo dan lecrepe

Kwali is 1, racepace..... Daar is RB normaal gewoon sterker.WJ schreef: 04 jul 2020, 15:47Ik weet niet hoor, een baan waar RB en Max het goed doen en MB is al het hele weekend dominant. Banden zijn iig een goed uitgangspunt voor de race, benieuwd naar Q3!ErikS schreef: 04 jul 2020, 15:43 Prachtig jaar gaat het worden.
Vuurwerk. Enneee Max maakt echt wel kans op het kampioenschap. Ze zitten dichterbij dan ooit!
Ja en dat met zon kutrenaultmotor
Nou over hoe open minded het team wel niet is, en dat ze daarom aan de top zitten.. hahahahahahaEvdP schreef: 04 jul 2020, 16:06 ...maar... Wat moet Lewis nu allemaal zeggen zonder alle fans? Daar gaat zijn gebruikelijke riedeltje.
Ja, ik vind 't humor.
Naar mijn bescheiden mening is/was ie gewoon te voorzichtig en bang om fouten te maken(en volgens mij maakt hij daar dus ook weinig van). Dat redt hem in races zoals Duitsland vorig jaar. Alleen had ie op het podium kunnen staan(ipv plek 4(?)) als ie iets meer ballen had getoond. Maar ja voor hetzelfde geld had hij er dan net als Perez ook af gelegen. Ik kan natuurlijk moeilijk inschatten of harder rijden boven zijn capaciteiten rijden betekent, maar ik vermoed dat hij (onbewust) wat marge houdt of in elk geval hield. Maar ja met genoeg coaching is een voorzichtige rijder makkelijker 'losser' te maken dan een crashende rijder voorzichtig (zie Grosjean en Magnussen).Luco schreef: 04 jul 2020, 15:17ja het is niet zon pannenkoek als velen dachten.Mari Oh Oh! schreef: 04 jul 2020, 12:56 Toch even een lans(pun-intended) breken voor Stroll. Met een degelijke auto doet ie het helemaal niet verkeerd tot nu toe.... Verschil tussen hem en Perez is vaak niet veel groter dan Hamilton en Bottas (of Verstappen en Albon) en zo nu en dan zelfs sneller.
Maar wat zit het middenveld dicht bij elkaar zeg.
Nou daar was zo weinig interesse in, plus dat alle cijfers als ze gunstig voor het ene team waren, onzin waren en was het bij een ander team was het allemaal goed, dus analiseer ze alleen nog voor mezelfsmiley schreef: 04 jul 2020, 16:15 Luco zal zo wel met zijn spreadsheet komen, maar hier is vorig jaar versus nu.
Kannonne, RP een volle seconde, en Mclaren 4/10.
Red Bull geen vooruitgang
Erg benieuwd naar de racepace van deze opschudding.
In allbei zijn ronden, ging die fout, 1e buiten de track limits en de 2e negeerde die geel.daNpy schreef: 04 jul 2020, 18:46 Ham naar de stewards voor 2 incidenten.
https://pbs.twimg.com/media/EcGCQ7oXgAIbxrQ
Ik begreep dat zijn tijd af werd gepakt van de tracklimits (2e tijd) en voor het negeren van geel geen actie want er waren gelijktijdig gele vlaggen en groene LED schermen.Luco schreef: 04 jul 2020, 19:57 Weer een slap verhaal van de stewards, er wordt 1 tijd van lewis afgepakt voor het negeren van de tweede vlag, maar geen actie over de track limits, terwijl die er duidelijk overheen zat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten