Het is nog veel simpeler: Als je er last van hebt had je er nooit moeten gaan wonen!!!Tristan schreef:Toch simpel. Als je er last van hebt, hoepel dan toch lekker op!
Idd, en dat geld voor heel, heel veel dingen in dit bekrompen landje :twisted:Mari Oh Oh! schreef:We moeten dus waken voor een dictatuur van de minderheid.
Precies: ik noem luchthavens zoals schiphol, rotterdam, volkel, soest enz.Michel Pol schreef:Idd, en dat geld voor heel, heel veel dingen in dit bekrompen landje :twisted:Mari Oh Oh! schreef:We moeten dus waken voor een dictatuur van de minderheid.![]()
Ik heb de legendarische race op DVD uit de nieuwsgroep geplukt met fantastisch commentaar! Commentatoren gaan uit hun dat tijdens de race door de super prestatie van RD.
Indien gewenst kan ik wel een NZB file posten hier.
Michel
Helaas, ik niet. Misschien maar beter ook, na de race had íe het nogal niet naar z'n zin hoorde ik van mensen die 'm daarna wel gesproken hadden.Tristan schreef:Ben wel in de box geweest van Robert. Even via Junior Strauss geregeld.Jurriaan schreef:Yep, hoop tot in het paddock bij Robert Doornbos te komen. Zo niet, dan vermaak ik me ook nog wel =)
Dat is ook veels te hoog ingezet. De TT is best groot(understatement) en er komen altijd mensen uit heel Europa(om vervolgens laveloos in onze straten te liggenMacboy schreef:Over de bezoekers: hoeveel bezoekers waren er in Assen? Volgens mij iets van 60.000.
Beetje tegenvallend dus gelet op dit oudere bericht
"Voor het raceweekeinde in Assen zijn in totaal 300.000 kaarten beschikbaar. Champ Car Europe is vastbesloten het huidige verkooprecord – 120.000 verkochte kaartjes voor de TT – in het weekend van 1 en 2 september te verbreken."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten