De zoektocht is beschreven: viewtopic.php?f=8&t=39919&sid=196eccaf8 ... &start=275
4 week wachten op je droomauto, bemoeien met de kwaliteit van aflevering, tussendoor kijken of het volgens wens gaat, toch nog wat extra wensen, en je blijft ermee bezig.
Ondertussen weken zonder sportauto, om echt helemaal flauw van te worden zeker in deze suffe corona tijd waarin je bijna niks kunt doen.
Vandaag was eindelijk de dag. Het zou afgelopen vrijdag al zijn, maar op het laatste moment toch vertraging en dus nog ff een heel weekend doorkomen.
Bij Porsche Eindhoven wordt je echt als klant (is koning) behandeld, een hele leuke ervaring.
De ontvangst was mooi, de auto stond klaar onder het standaard kleedje.
Bakje koffie, bonbons, en overschrijven.
De map ontvangen met facturen, approved papieren, extra sleutels enz.... iPhone even koppelen en de navi instellen richting Noord-holland (Jurgh car detailing).

Ik had eerlijk gezegd mijn twijfels of ik wel tevreden zou zijn over de aflevering vandaag, daarom gelijk na aflevering door gereden naar Jurgh van detailing.nl om de puntjes op de i te zetten, die was al ingelicht en heeft tijd voor me gepland deze week. Eind van de week is hij echt klaar.
Porsche Eindhoven heeft prima werk geleverd hoor, maar mijn eisen zijn gewoon te hoog, gelukkig weet ik het van mezelf en maak ik me er ook niet meer druk om.
De poetsers van Protec doen detail werk voor PCE, ik weet dat ze onder tijdsdruk staan...…….
Zelf zoek ik als eerste naar de iets mindere punten, en dat zijn er heel weinig, maar dat houd me bezig, de rest niet.
Toch de rest van de auto is prachtig, achterpanelen, deuren, dak, voorbumper en kofferdeksel zijn echt super strak.
Glimmen, echt niet normaal voor zo'n oude auto (11jaar). Interieur is ook als nieuw, onwerkelijk hoe dat zo mooi blijft.
De auto zit uitgezonderd de achterbumper en achterklep helemaal in de Xpel ultimate, dit door Prowrap gedaan in Eindhoven. Is erg netjes gedaan.
Vooral de achterklep en achterspoiler verdienen nog even wat extra aandacht qua lichte krasjes en swirls (Zit ook geen xpel op), de achterspoiler is net een grote plank waar je recht bovenop zit te staren, door het zwart is het niet een spiegel. Ik wil dat echt superstrak hebben, hier kijk je altijd tegenaan als je om je auto loopt. Maar dit is helemaal aan Jurgh toevertrouwd, hij heeft mijn vorige gt3 ook helemaal aangepakt.
Volgens Jurgh lag het aan de polijst techniek, en dit kan gewoon veel beter, het kost gewoon veel meer tijd.
De hele auto wordt na het detailen van de laatste mindere stukjes in de Modesta glascoating gezet, over de Xpel heen.
Makkelijker wassen, meer glans, dode vliegen in combi met veel zon vreten niet meer in de Xpel en de folie zal niet dof worden door UV straling. Ik ga de auto straks wel gebruiken, het wordt geen garage queen, maar wil hem wel graag netjes houden zonder veel moeite.
Vandaag na ontvangst in Eindhoven dus 1 ritje gemaakt en nu weer even wachten, maar het is nu een stuk makkelijker.
Ik heb vandaag alleen in de gt3 gereden en alles uitgeprobeerd, het was circa 170 km. Heerlijk. Dit is zo anders dan een proefrit......
Wat een solide auto, best al op leeftijd maar het voelt en ziet eruit als nieuw. Genieten, al dat Alcantara is heerlijk.
Nog een echte tunnel gehad onderweg, raampje open en terug schakelen, oei dit is wel echt heel hard (geluid). En de uitlaat is nog origineel. Deze ligt al klaar

Ben erg nieuwsgierig wat dit gaat doen, deze titanium buisjes vervangen de middelste achterdemper.
Links en rechts bij de achterwielen zitten nog wel dempers.
Eind vd week haal ik de Gt3 opnieuw op bij de detailer, dan schrijf ik even verder, en waarschijnlijk mooie plaatjes.
Ik verheug me erop, en kan het niet laten om morgen of overmorgen de resultaten halverwege al even snel te bekijken