Gefeli! Super gaaf!
Aah zo werkt dat!! Had ik dan nu maar in mijn eerste post aangegeven dat ik een groene 997.1 GT3RS wil...mark323ti schreef: 20 jun 2020, 22:57 Proficiat!!
In je eerste post van je draadje geef je al aan dat je een Cayman wil. Mooi dat het toch zover is gekomen!!!!
Dat is ie inderdaad nog. Wat een prachtig apparaat Arjan! Ben blij dat je moeder redelijk bij mij in de buurt woont, waardoor ik ook al even heb mogen sturen in deze machine.tomgtr schreef: 20 jun 2020, 21:28 De wel erg magere beschrijving vergeven we je maar met de gedachte dat je nog aan het rijden bent. Gefeliciteerd! Ziet er voor zover we dat kunnen zien mooi uit!
Was ook mijn eerste gedachte...Mark 320iS schreef: 20 jun 2020, 22:40 Zo! Nice! De 130i ging weg omdat de collega’s van je vrouw dat een dikke BMW vonden? Denk je dat ze denken dat dit een oude kever is?
Kan ik weer tikkies sturen? Net staande gehouden op weg terug. Morgen uitgebreider verslag en een lijstje met alle opties en foto’s.. maar enige optie die er niet op zit, nou geen idee eigenlijk :pFabian schreef: 20 jun 2020, 20:30 Wat een beetje boete-sponsering al niet kan doen![]()
Gefeli! Super gaaf!
Hmm gelukkig wel ruim binnen invordering toch zuurArjandeV schreef: 21 jun 2020, 08:35 Ja hoor.. reed 160 op cruise, 156 op gps, waar je 130 mocht.. zij zeiden dat ik 170 reedt op hun teller.. Ijk tabel en dat soort geneuzel.. tijd voor blue eye ofzo
Haha ik dacht hetzelfde toen ik 'm hier zagRivanov schreef: 21 jun 2020, 09:27 Nice! Gefeliciteerd!
Dit ben jij op GoT?
https://gathering.tweakers.net/forum/vi ... e/62809460
Gebruikers op dit forum: Bart //M, Eeuwe, Google [Bot], RJK, WillemBoer en 8 gasten