Dvh Macan & Abarth
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Re: * auto gekocht , trekhaak wordt gemonteerd.
Proficiat!
De Macan Turbo heeft grote indruk gemaakt tijdens dat DF ritje in de Eifel.
De Macan Turbo heeft grote indruk gemaakt tijdens dat DF ritje in de Eifel.
- dvh
Ja dit doe ik misschien nog een keertje.
- dvh

Nog even geduld hebben
- Niels
- Auto: Prius+
Haha, leuk David
Zo’n Porsche embleem op het stuur, de typische geur in het interieur.... geeft toch een bepaald gevoel vond/vind ik.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Ruikt een Porsche anders? 
-
OnlineMartijn_bmw
haha lastig he geduld hebben als je eenmaal ergens Ja op hebt gezegd. Heel herkenbaar
Echt gave aankoop, zoals Niels zegt wel een heel speciaal gevoel als je zo tijdens het rijden tegen het porsche logo op je stuur aan mag kijken
- Tristan
Elk merk heeft wel een specifieke geur. Denk dat ik geblinddoekt wel eens zou kunnen ruiken in welke auto ik zit.
- dvh
My first Porsche :*-)Martijn_bmw schreef: 19 jun 2020, 08:22haha lastig he geduld hebben als je eenmaal ergens Ja op hebt gezegd. Heel herkenbaar![]()
Echt gave aankoop, zoals Niels zegt wel een heel speciaal gevoel als je zo tijdens het rijden tegen het porsche logo op je stuur aan mag kijken![]()
![]()
Nouja.. verkapte audi en Porsche puristen zullen hem vast uitspugen... Maar ik ben er blij mee.
Ben er vooral blij mee dat mijn vrouw het zonder al te veel toestanden goedkeurt ...
Hij rook vooral naar schoonmaakmiddel v/d poetser
Anyway.
De auto blijft thuis.. Want ik ga hem echt niet voor de winkel zetten. Zelf ga ik met de fiets naar de zaak en bij slecht weer heb ik dit koekblikje erbij gekregen:

-
Onlinefrankie
Zo'n 100hp is toch ook een verrassend grappig ding.
- Niels
- Auto: Prius+
+1. Vast meer fun dan een Macan 
- dvh
Haha, best leuk om door de polder mee te scheuren.
Maar vond de Macan in de laagste stand met sport ++ aan ook erg goed rijden. Verrassend goed zelf.
Maar vond de Macan in de laagste stand met sport ++ aan ook erg goed rijden. Verrassend goed zelf.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Leuke aankopen! Zo'n Panda is ook wel grappig.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik weet niet hoe ver je in m/km van de zaak woont, maar als het korte afstanden zijn raad ik het niet aan ivm niet opwarmen van de motor. Buiten het feit van de 'kif' bij winkelend publiek/klanten/buurt.
Je hebt nu een Porsche, dat is in de provincie echt voer voor discussie neem dat maar aan(en weet jij ook):)
Je hebt nu een Porsche, dat is in de provincie echt voer voor discussie neem dat maar aan(en weet jij ook):)
- tomgtr
Nou, ik ben 1 keer in de buurt geweest daar, een macan is een beetje de opel kadett van de buurt daar. Wat een auto's en huizen man.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Als dát zo is snap ik David's niet-voor-de-winkel zetten beleving niet helemaal:)tomgtr schreef: 19 jun 2020, 10:25 Nou, ik ben 1 keer in de buurt geweest daar, een macan is een beetje de opel kadett van de buurt daar. Wat een auto's en huizen man.
- dvh
Ik woon niet in de armste gemeente van NL idd..
Maar dan nog. Er komen genoeg 'gewone' mensen die van hun spaarcenten een goede bril willen kopen. Hoe leuk ik de Porsche ook vind, die ga ik niet voor de deur zetten. Superhypocriet. Want thuis staat ie wel. Maar het is gewoon nooit goed voor business.
Daarom staat de Panda 100hp voor de deur te shinen. En als ik na het werk ergens naartoe moet, dan pak ik de Porsche.
EN ik heb het goede voornemen wat vaker op de fiets te gaan.. Dat is prima te doen. Vraag over een half jaar maar is het gelukt is met mijn goede voornemens.
Mijn collega van de hoortoestellen komt elke DO-middag bij mij in de winkel. En dan komt alles wat hoor-gerelateerd is op deze middag op bezoek. Maar hij rijdt zo'n Jaguar SUV. Bakbeest van een ding. Mijn X1 lijkt een Up qua formaat. En vrijwel elke klant begint erover.
Ik stook bewust het vuur nog wat op door te zeggen dat ie 'veel te veel verdient' ... en daar happen ze natuurlijk gretig op. Hehe..
Maar goed. Hij is 60+ .. Het boeit hem niks. Hij werkt omdat ie het leuk vind en niet omdat het moet.
Tot die tijd, doe ik het zo tactisch mogelijk. In de winkel moet het over ogen en brillen gaan. Niet over auto's. Die Fiat zal niemand zijn mond over open trekken en woon inmiddels net ver genoeg van de zaak dat vrijwel niemand ziet wat er thuis voor de deur staat.
En dat is prima zo.
Maar dan nog. Er komen genoeg 'gewone' mensen die van hun spaarcenten een goede bril willen kopen. Hoe leuk ik de Porsche ook vind, die ga ik niet voor de deur zetten. Superhypocriet. Want thuis staat ie wel. Maar het is gewoon nooit goed voor business.
Daarom staat de Panda 100hp voor de deur te shinen. En als ik na het werk ergens naartoe moet, dan pak ik de Porsche.
EN ik heb het goede voornemen wat vaker op de fiets te gaan.. Dat is prima te doen. Vraag over een half jaar maar is het gelukt is met mijn goede voornemens.
Mijn collega van de hoortoestellen komt elke DO-middag bij mij in de winkel. En dan komt alles wat hoor-gerelateerd is op deze middag op bezoek. Maar hij rijdt zo'n Jaguar SUV. Bakbeest van een ding. Mijn X1 lijkt een Up qua formaat. En vrijwel elke klant begint erover.
Ik stook bewust het vuur nog wat op door te zeggen dat ie 'veel te veel verdient' ... en daar happen ze natuurlijk gretig op. Hehe..
Maar goed. Hij is 60+ .. Het boeit hem niks. Hij werkt omdat ie het leuk vind en niet omdat het moet.
Tot die tijd, doe ik het zo tactisch mogelijk. In de winkel moet het over ogen en brillen gaan. Niet over auto's. Die Fiat zal niemand zijn mond over open trekken en woon inmiddels net ver genoeg van de zaak dat vrijwel niemand ziet wat er thuis voor de deur staat.
En dat is prima zo.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Beide leuke auto’s! Door jou zit ik weer te ‘autoscouten’ op Macan’s... 
- Riceaux
Gefeliciteerd David! Ding kan alleen wel een nieuw stuurtje gebruiken. 
- Luco
Gelukkig heb ik nooit werk hier in de buurt, maar met de tweede x5 kwamen de tongen ook al los, bij de eerste al 
ik heb er tegenwoordig schijt aan, ze lullen toch wel over je.
Kan je nagaan als de Alpine terugkomt, stelletje ziekelijk jaloerse lui.
Maar als je het van de buurt moet hebben snap ik het wel, verstandig.
ik heb er tegenwoordig schijt aan, ze lullen toch wel over je.
Kan je nagaan als de Alpine terugkomt, stelletje ziekelijk jaloerse lui.
Maar als je het van de buurt moet hebben snap ik het wel, verstandig.
- ADV
Feli man! Zo'n porsche embleem in je handen is toch een droom? Ik zou wel eens kijken naar het leer, beetje beschadigd lijkt het?dvh schreef: 19 jun 2020, 09:22 Haha, best leuk om door de polder mee te scheuren.
Bizar is het he? Hoe zo'n macan nog stuurt. Ik heb met een Turbo Performance gereden, echt bizar, zet je ding op sport+ en het rijdt echt niet meer als een SUV.. Wanneer mag je hem ophalen dan?
Ik mag mijn nieuwe auto morgen ophalen, ik haat wachten.. Maar goed, morgen spectaculair meer nieuws
-
Jussi
Zeer mooi, hoor. Ik ben ook aan het shoppen voor de vrouw/gezin. Macan stond op de lijst maar die krengen blijven prijzig in tweedehands. Om die reden en de nood aan ruimte zal het waarschijnlijk een F15 X5 worden.
Laatst gewijzigd door Jussi op 19 jun 2020, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineEric Z
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Heb je voor een X15 geen groot rijbewijs nodig? 
- tomgtr
- dvh
Ik zou wel eens kijken naar het leer, beetje beschadigd lijkt het?
Klopt!Ding kan alleen wel een nieuw stuurtje gebruiken
Voor de rest kei-netjes. Alleen het stuur heeft wat gekke beschadigingen. Dat is jammer. Nu monteer ik sowieso altijd liever een vers stuur...
Heb al even snel zitten googelen maar het barst niet van de aanbieders.
Iemand nog een link naar een plek waar je zo'n ding zonder airbag kan bestellen?
Misschien heb je nog wat leuke alcantara-uitvoeringen ervan?
- tuurgtt
- Auto: M140i
Ik ook! Op Panda 100hp's!Arthur schreef: 19 jun 2020, 11:14 Beide leuke auto’s! Door jou zit ik weer te ‘autoscouten’ op Macan’s...![]()