Kunt altijd nog de Passat laten chippen, daar wordt zo'n 1.6 wel wakker van. Gaat 'ie naar 150 pk en 320Nm.
Mooi verbruik ook, dat zal wel wennen zijn na een X5..

Gek genoeg heb ik die wens helemaal niet. Ik wilde een auto die mij deed onthaasten en dat doet ie. Lekker relaxt, cruise control aan, Spotify erbij, schuifdak open en ik kom ontspannen op m'n bestemming aan. Met het huidige verkeersbeeld en de forse toename van snelheidscontroles heb ik ook zoiets van zoek het maar lekker uit, mij zul je niet hebben.Peric schreef: 18 jun 2020, 17:10 Mooie auto Joy.![]()
Kunt altijd nog de Passat laten chippen, daar wordt zo'n 1.6 wel wakker van. Gaat 'ie naar 150 pk en 320Nm.
Mooi verbruik ook, dat zal wel wennen zijn na een X5..![]()
DF is leuk, maar een fijne daily hoeft niet altijd DF te zijn om DF te hebben.Joy schreef: 18 jun 2020, 21:32Gek genoeg heb ik die wens helemaal niet. Ik wilde een auto die mij deed onthaasten en dat doet ie. Lekker relaxt, cruise control aan, Spotify erbij, schuifdak open en ik kom ontspannen op m'n bestemming aan. Met het huidige verkeersbeeld en de forse toename van snelheidscontroles heb ik ook zoiets van zoek het maar lekker uit, mij zul je niet hebben.Peric schreef: 18 jun 2020, 17:10 Mooie auto Joy.![]()
Mooi verbruik ook, dat zal wel wennen zijn na een X5..![]()
Dan toch nu de cabrio maar?Joy schreef: 21 apr 2020, 22:22Ja nu denk ik dat ie wel mag blijven. Dat analoge gevoel zit gewoon veel minder in andere/nieuwere auto's. Dit is elke keer weer een reis terug in de tijd en dat vind ik fijn om af en toe eens aan te halen. Ik kom nauwelijks meer op snelwegen dus dan ga je het waarderen als een auto ook bij lagere snelheden beleving geeft. Een cabriolet zou nog eens een opvolger kunnen worden, de tijd zal het leren.Martijn_bmw schreef: 21 apr 2020, 22:05 Blijft idd fantastisch mooi de e46 m3!
Leuke update weer! En hou je de m3 toch erbij? Eerder dacht je er aan hem weg te doen toch?
Iets met “nog maar weinig gereden” en “niet echt missen”.Bram schreef: 02 jan 2022, 19:54 Ergens herken ik jouw verhaal wel. Ook ik wil mijn E46 M3 mooi en goed houden en dat kost inderdaad serieus geld. En ook ik kan echt genieten van het rijden in de Superb. Maar ik vind het nog veel te vroeg om de M3 een trap te geven...
Einde hobby haal ik er idd ook uit.allen schreef: 03 jan 2022, 07:10Iets met “nog maar weinig gereden” en “niet echt missen”.Bram schreef: 02 jan 2022, 19:54 Ergens herken ik jouw verhaal wel. Ook ik wil mijn E46 M3 mooi en goed houden en dat kost inderdaad serieus geld. En ook ik kan echt genieten van het rijden in de Superb. Maar ik vind het nog veel te vroeg om de M3 een trap te geven...
Ik lees einde hobby, Bram leest hoge kosten.![]()
Bij mij was het een beetje het tegenovergestelde, ik had een tijdje geen fun auto, maar miste het enorm, merk dat ik er gewoon heel veel lol uit haal. Weet van mezelf wel dat ik minder goed ben met oudere auto's, omdat ik het goed wil houden en er dan altijd nog wel wat is wat je zou willen doen (eindigt nooitJoy schreef: 02 jan 2022, 14:19 De E46 M3 is afgelopen week verkocht aan een werknemer van mij. Hij is er zo trots als een pauw op (leeftijd 21 jaar, goed gedaan) en gaat er hopelijk veel plezier van hebben.
Als afscheidscadeautje had de M3 besloten dat op het laatst er nog even een nieuw vliegwiel, drukgroep en koppeling op mocht. De koppeling was eigenlijk nog prima maar de drukgroep was flink versleten. Dan maar alles fris. Koppelt echt stukken soepeler nu.
Auto is helemaal op punt dus die kan met een gerust hart een volgend leven in. Echt missen ga ik 'm niet. Heb er afgelopen jaar weinig meer mee gedaan en achteraf had ik meer klik met de E36.
Voorlopig maar verder met alleen de Passat. Ding slaat geen slag verkeerd en is echt een fijne dagelijkse auto. De toekomst zal uitwijzen of er nog iets naast komt.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bakker, bartje325i, Fabian, Google [Bot] en 15 gasten