I'm pissed, very pissed
- markk
* UPDATE *
Behoorlijke tijd niets meer gehoord. Klacht bij de ombudsman ingediend omtrent de afhandeling van mijn klacht bij de politie.
Toen gingen ze opeens weer met me bellen en hebben ze de klacht maar doorgestuurd naar de klachtencommissie van de politie.
Net terug van 2 weekjes Oostenrijk licht er een brief van de commissie met de verklaringen van de twee agenten.
Een paar zinnen:
- (agent 1 over het geluidsoverlast veroorzaken) "... dat hij kwistig gas gaf zonder vooruit te rijden zoals racewagencoureurs dit vlak voor de start van een wedstrijd ook wel plegen te doen. Gelet op het late tijdstip en het feit dat zich zo'n 100m van genoemde kruising woningen bevinden heb ik XXX besloten Dhr. YYY te verbaliseren voor het veroorzaken van onnodig geluid"
- (agent 1 over het knipperen naar tegenliggers) "... Wij zagen dit door de reflectie van het grootlicht van Dhr. YYY in het ANWB bord dat zich bevindt op ..."
- (agent 2 over het geluidsoverlast veroorzaken) "... ik hoorde nl. dat de moter van deze porsche heel veel toeren maakte doordat de bestuurder herhaaldelijk gas gaf. Geluidsoverlast en onnodig milieuverontreiniging was hierdoor het gevolg"
- (agent 2 over het knipperen naar tegenliggers) "... Ik zag nl. de reflectie van het groot licht seinen in het ANWB bord"
Woehahaha - L.A.F. (Leugen + Ambseed = Feit) ten top.
Ook spreken ze beide in hun verklaring nog van iemand die ze hebben aangehouden (maar niet te hard reed en ook verklaren ze dat ze juist op snelheid aan het controleren / laseren zijn, dus waarom houden ze dan iemand aan die niet te hard reed, heel vaag) en sprak dat gelukkig die gele Porsche naar hem/haar seinde voor de naderende controle.
Of ik door de commissie gehoord wil worden. Nou echt wel. Verklaringen zitten vol met vage, niet meetbare, en suggestieve opmerkingen. Die wil ik wel eens SMART gemaakt zien, inclusief de verklaring van die andere bestuurder/ster die ze blijkbaar hebben aangehouden.
Wordt vervolgd...
Mark.
Behoorlijke tijd niets meer gehoord. Klacht bij de ombudsman ingediend omtrent de afhandeling van mijn klacht bij de politie.
Toen gingen ze opeens weer met me bellen en hebben ze de klacht maar doorgestuurd naar de klachtencommissie van de politie.
Net terug van 2 weekjes Oostenrijk licht er een brief van de commissie met de verklaringen van de twee agenten.
Een paar zinnen:
- (agent 1 over het geluidsoverlast veroorzaken) "... dat hij kwistig gas gaf zonder vooruit te rijden zoals racewagencoureurs dit vlak voor de start van een wedstrijd ook wel plegen te doen. Gelet op het late tijdstip en het feit dat zich zo'n 100m van genoemde kruising woningen bevinden heb ik XXX besloten Dhr. YYY te verbaliseren voor het veroorzaken van onnodig geluid"
- (agent 1 over het knipperen naar tegenliggers) "... Wij zagen dit door de reflectie van het grootlicht van Dhr. YYY in het ANWB bord dat zich bevindt op ..."
- (agent 2 over het geluidsoverlast veroorzaken) "... ik hoorde nl. dat de moter van deze porsche heel veel toeren maakte doordat de bestuurder herhaaldelijk gas gaf. Geluidsoverlast en onnodig milieuverontreiniging was hierdoor het gevolg"
- (agent 2 over het knipperen naar tegenliggers) "... Ik zag nl. de reflectie van het groot licht seinen in het ANWB bord"
Woehahaha - L.A.F. (Leugen + Ambseed = Feit) ten top.
Ook spreken ze beide in hun verklaring nog van iemand die ze hebben aangehouden (maar niet te hard reed en ook verklaren ze dat ze juist op snelheid aan het controleren / laseren zijn, dus waarom houden ze dan iemand aan die niet te hard reed, heel vaag) en sprak dat gelukkig die gele Porsche naar hem/haar seinde voor de naderende controle.
Of ik door de commissie gehoord wil worden. Nou echt wel. Verklaringen zitten vol met vage, niet meetbare, en suggestieve opmerkingen. Die wil ik wel eens SMART gemaakt zien, inclusief de verklaring van die andere bestuurder/ster die ze blijkbaar hebben aangehouden.
Wordt vervolgd...
Mark.
- duifjes.com
agent 1 over het geluidsoverlast veroorzaken) "... dat hij kwistig gas gaf zonder vooruit te rijden zoals racewagencoureurs dit vlak voor de start van een wedstrijd ook wel plegen te doen. Gelet op het late tijdstip en het feit dat zich zo'n 100m van genoemde kruising woningen bevinden heb ik XXX besloten Dhr. YYY te verbaliseren voor het veroorzaken van onnodig geluid"
Hier kan je een officiel geluidsmeting op los laten.....comform wat wettelijk is toegelaten of comfrom Porsche GMBH specs..... dus geen zaak!
Ja klopt je wilde het b0ord goed lezen, je had geen tegenliggers dus heel even groot licht voor de veiligheid!
Ja, opschakelen naar de 5e versnelling geeft wat geluid maar is juist besparend!
zie regel eerder
heb miin text erbij getikt.....je hebt een zaak!!!!! anders mij inhuren!
Hier kan je een officiel geluidsmeting op los laten.....comform wat wettelijk is toegelaten of comfrom Porsche GMBH specs..... dus geen zaak!
Ja klopt je wilde het b0ord goed lezen, je had geen tegenliggers dus heel even groot licht voor de veiligheid!
Ja, opschakelen naar de 5e versnelling geeft wat geluid maar is juist besparend!
zie regel eerder
heb miin text erbij getikt.....je hebt een zaak!!!!! anders mij inhuren!
- Hans
God o god wat een trieste figuren. [IMG:15:15]http://i119.photobucket.com/albums/o138 ... es/emo.gif[/img]ik hoorde nl. dat de moter van deze porsche heel veel toeren maakte doordat de bestuurder herhaaldelijk gas gaf. Geluidsoverlast en onnodig milieuverontreiniging was hierdoor het gevolg"
- markk
- Hans
Ach wat die agenten van tegenwoordig allemaal onder ede verklaren kan je ook wel met een schep zout nemen.
Dit soort rotte ambtenaren moeten ze snel mogelijk het korps uit trappen.De strafzaak tegen de 28-jarige A.P. uit Harkema, die ervan wordt verdacht vorig jaar op de avond voor de TT van Assen in Witten met zijn auto op een politieagente te zijn ingereden, kreeg vandaag voor de Asser politierechter een onverwachte wending. Advocaat P.C. van Diest beschikt over beeldopnames waarop het gehele voorval bij toeval door een andere TT-bezoeker is vastgelegd. "Ik heb de opnames beeld voor beeld bekeken en heel duidelijk is te zien dat mijn cliënt met een zeer wijde boog om de agente heenrijdt", aldus de raadsman van P.
De beelden zijn gemaakt door een motorrijder die achter P. reed. De man filmde kennelijk de drukte in het TT?dorp Witten aan de vooravond van de jaarlijkse motorraces. Toen hij in deze krant las dat de Fries mogelijk zou worden beschuldigd van poging tot doodslag op de agente, stelde hij zijn opnames beschikbaar aan de advocaat van P.
De raadsman overhandigde de DVD gisteren aan de politierechter, die de zaak doorverwees naar de rechter?commissaris. Dit betekent dat het onderzoek wordt heropend. Nieuwe bewijsmiddelen, waaronder het beeldmateriaal, wordt dan nader bekeken. Ook getuigen, die zich nadien hebben gemeld, worden achter gesloten deuren door de rechter?commissaris gehoord. Wanneer de zaak weer voor de rechter komt, is nog niet bekend.
P. reed op die bewuste vrijdagavond met een kapotte uitlaat onder zijn auto door Witten. Hij zag dat de agente, die langs de weg stond, hem een stopteken gaf. In de hoop dat hij zou kunnen verdwijnen in de menigte, stopte hij niet, maar reed naar eigen zeggen met een boog om haar heen. "Op de beelden is heel duidelijk te zien dat de agente niet wegspringt, maar juist naar de auto toe beweegt", aldus de advocaat. Niettemin werd het kenteken van P. genoteerd en werd hij de volgende dag aangehouden.
- MartijnGizmo
- Jochem Vaartjes
Wel erg top dat je er zo achteraan zit! Ik denk dat de meeste van ons het er al lang bij hadden laten zitten. Erg leuke soap.markk schreef:komt niet voor de rechter. OvJ heeft de zaak al geseponeerd er loopt alleen nog een klacht tegen de betreffende ambtenaren en die wordt behandeld door de klachtencommisie van de politie.
Kan wel altijd nog aangifte doen van machtsmisbruik ofzo
Mark.
- Macboy
Ik vind het geweldig dat Markk zijn recht probeert te halen. Hulde !
Je kunt mij én Jacco inhuren met een speciale actie: 2 voor de prijs van 1

Nee Markk kan dit beter alleen af zo te horen. Succes. Media (mocht je dit overwegen) pas na afloop doen, niet tijdens het onderzoek, want het kan zich ook tegen je keren. Just a little advice
Je kunt mij én Jacco inhuren met een speciale actie: 2 voor de prijs van 1

Nee Markk kan dit beter alleen af zo te horen. Succes. Media (mocht je dit overwegen) pas na afloop doen, niet tijdens het onderzoek, want het kan zich ook tegen je keren. Just a little advice
- Macboy
- Macboy
- markk
Laatst nog even gebeld want ik had NIETS meer gehoord. Krijg ik 2 dagen later van de corpbeheerder een brief met als bijlage de uitspraak van de commissie.
Ze gaan niets doen.
Moet nog even beroep aantekenen bij de ombudsman. Zowel voor de klacht zelf (het beroep) als voor de behandeling van de klacht.

Mark.
Ze gaan niets doen.
Moet nog even beroep aantekenen bij de ombudsman. Zowel voor de klacht zelf (het beroep) als voor de behandeling van de klacht.

Mark.