Hangt er vanaf of het een grote of een kleine dealer betreft maar dat zal bij andere merken niet anders zijn. Bij een grote dealer zijn het gewoon allemaal Business Units met ieder een eigen budget en target..leonard schreef:Zijn die werkplaatschefs bij audi verantwoordelijk gesteld voor de marge van de werkplaats????
Officieel: Audi RS6 specs.
- Niels
- Auto: Prius+
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Peric
Raken we het grote plaatje hier niet een beetje kwijt?
Dus als ik het goed begrijp kiezen de meeste hier voor de auto met de meeste pk's. Want daar gaat het over..
Totaalplaatje van een auto?
Mij maakt het persoonlijk echt geen ene kont uit of een mooie auto nou 507 of 579.8 pk heeft. Soort van lood om oud ijzer hèh?
Maar ja, staat wel leuk op verjaarspartijtjes, mijn auto heeft 72.8 pk meer dan die pauper z'n BMW.

Dus als ik het goed begrijp kiezen de meeste hier voor de auto met de meeste pk's. Want daar gaat het over..
Totaalplaatje van een auto?
Mij maakt het persoonlijk echt geen ene kont uit of een mooie auto nou 507 of 579.8 pk heeft. Soort van lood om oud ijzer hèh?
Maar ja, staat wel leuk op verjaarspartijtjes, mijn auto heeft 72.8 pk meer dan die pauper z'n BMW.

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Aan de ene kant is het wel mooi, al die PK's (al zal het ding vast ook wel 2000 kg wegen ofzow), aan de andere kant beangstigt het me ook wel eens. Niet vanwege die PK's maar wel de politiek. 580 PK (ze hebben het zelfs over een Plus versie met 620/635 PK) in een normale station is rationeel gezien natuurlijk van de zotte (hoewel wij liefhebbers het natuurlijk wel mooi vinden) en waar gaat zoiets eindigen? Straks 750 PK? Als je het te ver doordrijft heb je straks nog kans dat er enkele gekke Europarlementariers het een halt toeroepen en maximaal 200 PK gaan toestaan. Beetje hetzelfde destijds als de Hayabusa, die ook verboden moest worden omdat productiemotoren die harder dan 300 km/u liepen onzinnig waren aldus Den Haag. Slaat natuurlijk nergens op, een motor die 280 gaat is even gevaarlijk dan één die 300 gaat maar zo redeneren ze daar wel.Mark Nauta schreef:En ja hoor, het aantal peekaatjes is bekend!!!
579,4 op precies te zijn. Deze duizelingwekkende kracht komt uit de 5002cc sterke V10.
Waar houdt het nog op.....
- RVV
Klopt Wouter, dit soort prestatiewedlopen zijn natuurlijk leuk voor de liefhebber die kickt op papieren cijfers, maar het is ook koren op de molen voor de tegenstanders.
En uiteindelijk zijn we zelf de verliezer, want ik zie het nog gebeuren dat die 162 km/h plannen uiteindelijk wel in de een of andere vorm doorgaan.
En uiteindelijk zijn we zelf de verliezer, want ik zie het nog gebeuren dat die 162 km/h plannen uiteindelijk wel in de een of andere vorm doorgaan.
- M-bitious
Klein zijstapje. Duitse maat van me rijdt met de snelste Audi ter wereld, een RS6 Avant met opgepepte motor, keramische schijven, Bentley GT versnellingsbak etc. etc. Vermogen staat op 880pk en meer dan 1200Nm koppel, gemeten top 351,7 kmh. En hij heeft hem vandaag verkocht aan een gelukkige Nederlander. Nu hopen dat hij op deze site komt ivm CBR08. Ik had het te laat in de gaten, want voor die 60.000 euri had ik hem wel willen kopen. Opvoersetje alleen al kostte meer dan dat. Ultieme sleeper natuurlijk. Vind zelf de nieuwe RS6 erg interessant als dagelijks vervoer. V10 biturbo geeft perspectief. Hij zou in Frankfurt moeten staan in September. Deze jongen gaat er heen.
Frank.
Frank.
-
- Auto: M3P, 130i
[img:900:431]http://www.instablogsgallery.com/galler ... e-2_59.jpg[/img]
[img:900:600]http://www.instablogsgallery.com/galler ... e-1_59.jpg[/img]
[img:900:600]http://www.instablogsgallery.com/galler ... e-1_59.jpg[/img]
-
- Macboy