Coupe of Sedan
- RVV
Coupe of Sedan
Welke carrosserie vorm geniet jouw voorkeur? En welke is tijdlozer?
- Jan Visser
- Ruud Bosch
- Dennis Cavallino
Bij kleine auto's negen van de tien keer: Coupé
Bij grote auto's negen van de tien keer: Sedan
Zowel bij klassiekers al moderne auto's. Grote Coupé's waar ook een sedan uitvoering van is vind ik doorgaans niet zo mooi, zoals de Mercedes S-klasse. Uitzonderingen daargelaten zoals Rover P5b Coupé. Een echte Coupé is het natuurlijk niet, maar hij is mooier dan de sedan uitvoering.
280 SE Coupé:

280 SE Sedan:

De Sedan vind ik mooier. Zeker als je de mooi per euro factor erbij neemt.
Bij grote auto's negen van de tien keer: Sedan
Zowel bij klassiekers al moderne auto's. Grote Coupé's waar ook een sedan uitvoering van is vind ik doorgaans niet zo mooi, zoals de Mercedes S-klasse. Uitzonderingen daargelaten zoals Rover P5b Coupé. Een echte Coupé is het natuurlijk niet, maar hij is mooier dan de sedan uitvoering.
280 SE Coupé:
280 SE Sedan:
De Sedan vind ik mooier. Zeker als je de mooi per euro factor erbij neemt.

-
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Vaak vind ik de sedan 't mooiste vooral bij grotere wagens. Stations ben ik niet weg van. Dit vind ik een mooie compactere saloon
http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2 ... _lwb-2.jpg

http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2 ... _lwb-2.jpg
- Dennis Cavallino
- Peter Tunissen
-
Omdat deze verder perfect is... model van na de facelift, M sportpakket, mooie 18 inch velgen, 330i is vaak automaat en dit is een handbak, en de auto ziet er perfect uit met een mooie kilometerstand. Stond dezelfde ook als coupe te koop dan was de keuze makkelijk, voordeel dat het een sedan is heb ik niet nodig (neem nooit mensen mee). Zit nu ook een behoorlijk prijsverschil in aangezien de coupe nog geen opvolger heeft en de sedan wel. Een 325Ci oid was wel mogelijk maar ben blij dat ik voor de 3 liter ben gegaan.Rico v Velzen schreef:Tom waarom heb je dan geen coupe genomen ipv een sedan ?
Arthur: als een z4 3.0 met handbak en nette km-stand in een gangbare kleur mogelijk is, dan stap ik over

-
Klinkt goed, jammer dat er geen foto bijstaat. Zoiets zal het wel worden ja. Zit er nu ff niet in maar heb een aantal freelance klussen aangenomen dus gaat goedkomen, heb er ook geen haast mee. Ik denk dat er de komende tijd ook best een aantal bijkomen die overstappen van een Z4 3.0 handbak naar een Z4 M.
-
Re: Coupe of Sedan
ik twijfel nog steeds, maakt me eigenlijk niet uit 

- Tom van H.
Tja, ondanks dat ik zelf overwegend sedan/touring rijd vind ik coupe meestal mooier...
- Macboy
Toch denk ik dat de coupe om de zoveel jaar weer populair wordt ... kweenie waarom eigenlijk. Zal er nog iets beter over nadenken.
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Hmm naja ik heb voor de Coupé gekozen.
Kijk het heeft beide zo zijn voordelen. Het enige nadeel bij mij is het open dak, maar dat verschil merk IK toch niet. Vind de stijlloze ramen ook veel mooier, meer het sportwagen gevoel. Daarom Coupe
Kijk het heeft beide zo zijn voordelen. Het enige nadeel bij mij is het open dak, maar dat verschil merk IK toch niet. Vind de stijlloze ramen ook veel mooier, meer het sportwagen gevoel. Daarom Coupe
- Tommy
Coupe voor het oog, sedan voor supermarkt.
-
Ik zit er echt al een tijd over na te denken zeg maar... Maar ben er nog steeds niet over uit ... Nogmaals, ik denk dat het mij gewoon niet uitmaakt. Ik denk dat de topicstarter die optie nog even moet toevegen. Maakt me niet uit
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Dat heb ik ook.....ik vind een coupé wel mooi....maar een cabrio ook.....En af en toe zie ik een cabrio rijden en denk ik van: 'he....die is mooi' En dan zie ik weer een coupé en denk ik: 'zo, die is ook mooi'. Maar soms heb ik ook wel zoiets van 'Wat een lelijke cabrio' maar ook wel van. 'Zo wat een lelijke coupé'. Dus ja!Metchu schreef:ik twijfel nog steeds, maakt me eigenlijk niet uit
- Tom V
Ik lig hier nou al twee jaar over wakker :morecoffee:
- Macboy
Ik denk eigenlijk ook na de opmerking van Mark dat de poll niet compleet is ...