Ze rijden al achteraan en sinds ze geen vette Martini livery meer hebben is er niks leuks meer aan

Ze rijden al achteraan en sinds ze geen vette Martini livery meer hebben is er niks leuks meer aan
Dank voor het compliment, zelf vind ik het vrij logisch.Luco schreef: 28 mei 2020, 20:28 Ik ken de in en outs niet over de financiele compensatie, dus of het uit financieel oogpunt is kan ik niet beoordelen, knap dat jij dat wel kan vanaf de zijlijn.
Precies!!Luco schreef: 29 mei 2020, 16:07 zoals ik al eerder zei denk ik dat het meer een sportieve keuze is omdat je na 35 jaar geen GP de eerste gewoon met publiek wil organiseren, daar was het nu juist om te doen. het kan financieel wel eens aantrekkelijker zijn om het zonder publiek te doen.
Wanneer stop je nou eens met dat trollen?Luco schreef: 29 mei 2020, 16:07 zoals ik al eerder zei denk ik dat het meer een sportieve keuze is omdat je na 35 jaar geen GP de eerste gewoon met publiek wil organiseren, daar was het nu juist om te doen. het kan financieel wel eens aantrekkelijker zijn om het zonder publiek te doen.
KansloosLuco schreef: 29 mei 2020, 16:07 het kan financieel wel eens aantrekkelijker zijn om het zonder publiek te doen.
Nee, ik troll niet, we weten toch allemaal dat bijna elk circuit het lastig heeft om een F1 weekend rendabel te maken, velen draaien verlies en verdwijnen daardoor, denk je nou echt dat cpz dan ineens miljoenen winst gaat maken??///Joost schreef: 29 mei 2020, 16:42Wanneer stop je nou eens met dat trollen?Luco schreef: 29 mei 2020, 16:07 zoals ik al eerder zei denk ik dat het meer een sportieve keuze is omdat je na 35 jaar geen GP de eerste gewoon met publiek wil organiseren, daar was het nu juist om te doen. het kan financieel wel eens aantrekkelijker zijn om het zonder publiek te doen.![]()
Ik denk dat Liberty nu zelfs zal betalen om zonder publiek te mogen rijden, want als ze dat niet doen dan krijgen ze geen geld voor de tv rechten, en dat kunnen ze zich niet veroorloven dus moeten ze circuits hebben waar ze kunnen rijden, veel circuits melden ze zich nu juist aan om zonder publiek een F1 weekend te organiseren.Frank_Sch schreef: 29 mei 2020, 17:47 Klopt, break even zou al heel mooi zijn en zonder publiek wordt dat al snel een verlies van 20 miljoen of meer. Dus is er onderhandeld met de F1 zodat het verlies niet bij CPZ terecht zou komen, want F1 vraagt al snel 35 miljoen aan de organisator van een Gp om die te mogen houden. En dat is niet tot een vergelijk gekomen.
Naast de inkomsten voor CPZ vanwege kaartverkoop, is er een scala van overige inkomsten die niet allemaal bij CPZ in de buidel vallen zoals hotels, restaurants en noem maar op. Kan me voorstellen dat partijen dan bereid zijn CPZ te steunen op een of andere manier. Dat valt allemaal weg zonder publiek. En dan is het geen haalbare kaart meer. Klinkt leuk om dan de emotie erbij te halen zoals ‘er moet na 35 jaar een feest met publiek zijn’, maar het is gewoon een centen kwestie.
Hoppa...opent de deur voor 2de miljardairszoontje om zo een plek/team te kopen.WJ schreef: 29 mei 2020, 11:15 https://www.racefans.net/2020/05/29/wil ... fter-sale/
Williams gaat in de verkoop.
Ja, wordt er niet leuker op zo.Karel schreef: 30 mei 2020, 08:55Hoppa...opent de deur voor 2de miljardairszoontje om zo een plek/team te kopen.WJ schreef: 29 mei 2020, 11:15 https://www.racefans.net/2020/05/29/wil ... fter-sale/
Williams gaat in de verkoop.
Dmitri Marsepin hangt wss al aan de lijn bij Williams.
Nu behouden ze het 3 jaar contract met dus 3 jaar betalend publiek. Met 2 jaar publiek en een aalmoes voor het eerste jaar gaat de baan waarschijnlijk failliet.Luco schreef: 29 mei 2020, 17:54Ik denk dat Liberty nu zelfs zal betalen om zonder publiek te mogen rijden, want als ze dat niet doen dan krijgen ze geen geld voor de tv rechten, en dat kunnen ze zich niet veroorloven dus moeten ze circuits hebben waar ze kunnen rijden, veel circuits melden ze zich nu juist aan om zonder publiek een F1 weekend te organiseren.Frank_Sch schreef: 29 mei 2020, 17:47 Klopt, break even zou al heel mooi zijn en zonder publiek wordt dat al snel een verlies van 20 miljoen of meer. Dus is er onderhandeld met de F1 zodat het verlies niet bij CPZ terecht zou komen, want F1 vraagt al snel 35 miljoen aan de organisator van een Gp om die te mogen houden. En dat is niet tot een vergelijk gekomen.
Naast de inkomsten voor CPZ vanwege kaartverkoop, is er een scala van overige inkomsten die niet allemaal bij CPZ in de buidel vallen zoals hotels, restaurants en noem maar op. Kan me voorstellen dat partijen dan bereid zijn CPZ te steunen op een of andere manier. Dat valt allemaal weg zonder publiek. En dan is het geen haalbare kaart meer. Klinkt leuk om dan de emotie erbij te halen zoals ‘er moet na 35 jaar een feest met publiek zijn’, maar het is gewoon een centen kwestie.
Je vraagt je dan toch af waarom, ze zullen het niet doen als het geld kost, dus ik denk dat het nu gewoon geld oplevert, met publiek moet je het maar afwachten gezien de vele verliezen bij diverse circuits bij een GP weekend.
Dus ik denk dat het echt een sportieve keuze is geweest.
Zou mooi zijn!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 9 gasten