Kan me op straat overigens goed voorstellen dat een R8 V10 iets te veel van het goede is; alleen went dat ook weer verrektes snel en wil je dan eigenlijk weer meer vermogen hebben, hahaha...

Heel veel succes met aftellen en plezier met je GT3!
mark323ti schreef: 31 mei 2020, 19:41 Proficiat!! Geweldig mooie auto!
Heb je eigenlijk nog “verdiend” op de 996 GT3? De prijzen van die dingen zijn volgens mij pas rond 2014-2015 echt gaan stijgen. Tot die tijd schreven GT Porsches behoorlijk af. Natuurlijk heb je ook flink wat kosten.
Denk dat je nieuwe GT3 niets meer gaat afschrijven. Prijzen laatste 2 jaar wat gedaald/stabiel. Over een jaar of 5 zal je denk merken dat je hobby gratis was!
Wat denk je zelf?
De oude gt3 is voor 20% meer verkocht dan aankoop in 2012.mark323ti schreef: 31 mei 2020, 19:41 Proficiat!! Geweldig mooie auto!
Heb je eigenlijk nog “verdiend” op de 996 GT3? De prijzen van die dingen zijn volgens mij pas rond 2014-2015 echt gaan stijgen. Tot die tijd schreven GT Porsches behoorlijk af. Natuurlijk heb je ook flink wat kosten.
Denk dat je nieuwe GT3 niets meer gaat afschrijven. Prijzen laatste 2 jaar wat gedaald/stabiel. Over een jaar of 5 zal je denk merken dat je hobby gratis was!
Wat denk je zelf?
Thanks! Eens kijken wat ik met deze motivatie “verkocht” krijg thuismark323ti schreef: 31 mei 2020, 21:17 Ok, wat geld in modificaties. Maar uiteindelijk heb je 20k (schatting) 8 jaar lang GT3 gereden. Dus 2,5k per jaar. Daar lease je een misschien een Mazda 3 voor.......
Geniaal. En dus een heel sterk argument voor een GT3!
Correct me if i’m wrong.
+1jacobt schreef: 31 mei 2020, 22:33 Van je auto afkomen is heel makkelijk, emoties loslaten en gewoon handelsprijs erop zetten.
Daarna inkopen tegen handelsprijs en iedereen blij.
Dat verkopen tegen handelsprijs lukt prima, maar om wat leuks tegen handelsprijs te kopen is waar de schoen wringt bij mijjacobt schreef: 31 mei 2020, 22:33 Van je auto afkomen is heel makkelijk, emoties loslaten en gewoon handelsprijs erop zetten.
Daarna inkopen tegen handelsprijs en iedereen blij.
Maar of dat met de nieuwe ook gaat lukken is wel de vraag natuurlijk.mark323ti schreef: 31 mei 2020, 21:17 Ok, wat geld in modificaties. Maar uiteindelijk heb je 20k (schatting) 8 jaar lang GT3 gereden. Dus 2,5k per jaar. Daar lease je een misschien een Mazda 3 voor.......
Geniaal. En dus een heel sterk argument voor een GT3!
Correct me if i’m wrong.
Wisselgeld op DF
ik geef het wel bijna dagelijks uitBram schreef: 01 jun 2020, 11:07 Er zijn van die dagen dat ik het niet in m'n kontzak heb zitten
Heel veel plezier met wachten op deze fantastische auto, eigenlijk nooit meer wegdoen zoiets![]()
Zucht, mensen kunnen ook alleen maar klagen he, ik loop toch ook niet elke dag bij mn buren te bellen dat ik vind dat hun kind stiller moet zijn, als mensen dat kunnen hebben is een beetje auto geluid een stuk minder erg, kansloos.....jacobt schreef: 30 mei 2020, 21:44 De omliggende dorpen hebben via via wel is geklaagd over de Manthey uitlaat van de Gt3, en de snelheid.
Hele tijd zoeken naar autos zonder herspuit delen, om dan direct delen te laten herspuiten.... juistjacobt schreef: 31 mei 2020, 11:22 Ze hebben nog wel ff tijd nodig.
Plastic Voorbumper wordt gespoten, teveel steenslag in 10 jaar.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 2 gasten