en voor de rest is het een IS250?????indobesar schreef:Spoilers? Ik zie enkel een subtiel lipje op de achterklep?

Jah, maar jij rijdt SierraPescatore schreef:Vind het wel een aparte verschijning, minder ingetogen dan een RS4 of C in AMG uitvoering. Als ie net zo goed rijdt als de voortekenen doen vermoeden dan komt er eindelijk weer eens een wagen die weerstand kan bieden tegen de M3.
Ik vind de motorkap van de IS-F wel een beetje veel lijken op de Mazda 3/6 MPS
Haha hoezo 'op de man'Sander Spoolder schreef:Jah, maar jij rijdt SierraPescatore schreef:Vind het wel een aparte verschijning, minder ingetogen dan een RS4 of C in AMG uitvoering. Als ie net zo goed rijdt als de voortekenen doen vermoeden dan komt er eindelijk weer eens een wagen die weerstand kan bieden tegen de M3.
Ik vind de motorkap van de IS-F wel een beetje veel lijken op de Mazda 3/6 MPS
Dennis Schroyen schreef:Japanse collega heeft ermee gereden. Net nog een praatje mee geslaan. Kan no way op tegen de M3 naar zijn zeggen. Is gewoon een compleet andere wagen. Dit wordt meer een comfortstürmer... Ik denk dat ze de bal compleet misslaan, iemand die een comfortcruizer wilt koopt een C63 AMG...
niettemin, ik heb hem gisteren irl gezien en het ziet er toch allemaal erg veelbelovend uit...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten