Ik bedoelde "mooi stukje sturen van die M2C rijder".....
Porsche rijder kreeg fraai stukje Karma idd al doe ik het hem niet na hoor
Ik bedoelde "mooi stukje sturen van die M2C rijder".....
Helaas niet. Mijn dashcan is kaput en kon het niet op tijd fixen.
Jullie reden met z'n 2-en op? (GN en BN?)Megator schreef: 28 mei 2020, 09:35 Gister op ZV een 2:01.89 gereden, kan zeker onder de 2 kommen op de nieuwe baan. Aan het einde van het rechte stuk 220 volgens harry's lap timmer. Kon zonder te veel verkeer consistent 2:02-2:03 doen.
Het was erg druk en er waren vele rode vlagen wat roet in het eten gooide. Kon moeilijk de banden en remmen op temperatuur houden. De nieuwe baan is veel sneller en de kom bochten zijn super, het is net een achtbaan.
Moet ook nog switchen van 4WD rijstijl naar RWD rijstijl, ga wat te vroeg de bocht in en op het gas. Wel heel vermakelijk om met een lichte powerslide de bocht uit te kommen. MDM is echt geniaal qua wat het toelaat en niet.
Kan niet wachten tot de volgende keer!
Ja! Was zeker heel leukKasteel schreef: 28 mei 2020, 15:50Jullie reden met z'n 2-en op? (GN en BN?)Megator schreef: 28 mei 2020, 09:35 Gister op ZV een 2:01.89 gereden, kan zeker onder de 2 kommen op de nieuwe baan. Aan het einde van het rechte stuk 220 volgens harry's lap timmer. Kon zonder te veel verkeer consistent 2:02-2:03 doen.
Het was erg druk en er waren vele rode vlagen wat roet in het eten gooide. Kon moeilijk de banden en remmen op temperatuur houden. De nieuwe baan is veel sneller en de kom bochten zijn super, het is net een achtbaan.
Moet ook nog switchen van 4WD rijstijl naar RWD rijstijl, ga wat te vroeg de bocht in en op het gas. Wel heel vermakelijk om met een lichte powerslide de bocht uit te kommen. MDM is echt geniaal qua wat het toelaat en niet.
Kan niet wachten tot de volgende keer!
Zag er wel uit als fun!![]()
Nankang NS-2R 265/35/18 en 285/35/18.
Prijzenlijst is niet de graadmeter voor gemiddelde co2 uitstoot.Andre schreef: 28 mei 2020, 19:28 Productie stop van de m2 word naar voren gehaald.
Eerst zou de m2 comp. tot zomer 2021 geleverd worden. Nu is het in europa in de herfst 2020 klaar. De S55 kan niet meer aan de nieuwe normen voldoen zegt BMW. Ik persoonlijk denk er anders over. De m2 word denk ik nu niet zoveel meer verkocht in europa maar telt wel mee voor de gemiddelde uitstoot al je hem in de prijslijsten hebt. Dus dalen de verkoop cijfers en dan zal een autofabrikant een model met hogere co2 des te sneller uit het programma halen.
Buiten europa is de m2 wel langer te bestellen.
Geldt dit zo wereldwijd?Martijn_bmw schreef: 29 mei 2020, 09:43Prijzenlijst is niet de graadmeter voor gemiddelde co2 uitstoot.Andre schreef: 28 mei 2020, 19:28 Productie stop van de m2 word naar voren gehaald.
Eerst zou de m2 comp. tot zomer 2021 geleverd worden. Nu is het in europa in de herfst 2020 klaar. De S55 kan niet meer aan de nieuwe normen voldoen zegt BMW. Ik persoonlijk denk er anders over. De m2 word denk ik nu niet zoveel meer verkocht in europa maar telt wel mee voor de gemiddelde uitstoot al je hem in de prijslijsten hebt. Dus dalen de verkoop cijfers en dan zal een autofabrikant een model met hogere co2 des te sneller uit het programma halen.
Werkelijke verkopen en registraties tellen mee, die enkele verkochte m2 zal het gemiddelde co2 weinig beïnvloeden op al die duizenden grasmaaier motoren in 1,2 en 3 series. Die samen veel zwaarder wegen in het (gewogen) gemiddelde co2 uitstoot van alle verkopen in een jaar.
Nee helaas alleen in het fantastische Europesche beleid...Robin schreef: 29 mei 2020, 10:27 OK Megator, ik heb geen idee. OEM setje pakken:)
Geldt dit zo wereldwijd?Martijn_bmw schreef: 29 mei 2020, 09:43Prijzenlijst is niet de graadmeter voor gemiddelde co2 uitstoot.Andre schreef: 28 mei 2020, 19:28 Productie stop van de m2 word naar voren gehaald.
Werkelijke verkopen en registraties tellen mee, die enkele verkochte m2 zal het gemiddelde co2 weinig beïnvloeden op al die duizenden grasmaaier motoren in 1,2 en 3 series. Die samen veel zwaarder wegen in het (gewogen) gemiddelde co2 uitstoot van alle verkopen in een jaar.
En inderdaad als je de aantallen geregisteerde //M tov de bread en butter koffiemolens zet zou dat weinig milieuonvriendelijke zoden aan de dijk zetten, terwijl 'we weten' dat van overheidswege wereldwijd BMW en de rest met apart spul wel ingeperkt wordt in hun doen in laten met hun pk monsters en gas guzzlers.
Autofabrikanten hangt in Europa een boete van in totaal 14 miljard euro (!) boven het hoofd. Vanaf 2021 moeten ze aan een strenge uitstootnorm van gemiddeld 95 gram CO2 per kilometer voldoen. En het ziet er naar uit dat niemand dat gaat halen.
Ja, ik denk dat het in de ochtend sessie gebeurde of aan het begin van de middag sessie.Erik schreef: 29 mei 2020, 12:42 Aitor was dat die trackday waar Coronel even een Z3 van de baan reed ?
Dat zag ik in de dataloger, volgens dayvtec moet 1:46 mogelijk zijn (geen idee als dat op de oude of nieuwe baan moet zijn).Erik schreef: 29 mei 2020, 14:25 Ik heb de beelden gezien, totaal kansloos van Coronel, met een passagier ernaast ook nog.
En ik weet ook uit verleden dat het hem zijn reet zal roesten dat hij op deze manier iemand zijn hobby in de vernieling heeft geholpen.
Voor wat het waard is hij reed rondjes 1:50 tussen de andere deelnemers.
Gebruikers op dit forum: bartje325i, beske, nielsdf en 18 gasten