Hans teeuwen live bij de meiden van HALAL
- volvoc30
Hans teeuwen live bij de meiden van HALAL
Mooi stukje tv, misschien grof maar hij slaat wel koppen met spijkers.
http://www.dumpert.nl/mediabase/25169/d ... ola_s.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/25169/d ... ola_s.html
- Jochem Vaartjes
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
Geweldig.
Die dames zetten zichzelf en hun geloof zo voor het blok. Over intolerantie gesproken, mijn god. Het meest storende is dat dergelijke hypocritie gewoon gepropageerd kan worden .Dames van HALAL, houdt toch op. Dames van tweestrijden en hypocritie.
selectieve meningsuiting daar zijn ze wel voor. Vrouwen met minirokjes negeren, homo's vergelijken met varkens moet kunnen maar zelf het mikpunt zijn van, wat nota bene een luchtig, cabaret stuk is wordt meteen tot een strijdpunt gemaakt.
De dame met het rode gewaad aan. Echt genieten hoe zij krampachtige tracht intelligent over te komen en de bovenhand te houden in de discussie. Helemaal geweldig om te zien dat H. Teeuwen in alle rust en gemak die poging te niet doet.
Ergo, leuk stukje tv en nu mag dat hele achterlijke programma wel van de buis.
Die dames zetten zichzelf en hun geloof zo voor het blok. Over intolerantie gesproken, mijn god. Het meest storende is dat dergelijke hypocritie gewoon gepropageerd kan worden .Dames van HALAL, houdt toch op. Dames van tweestrijden en hypocritie.
selectieve meningsuiting daar zijn ze wel voor. Vrouwen met minirokjes negeren, homo's vergelijken met varkens moet kunnen maar zelf het mikpunt zijn van, wat nota bene een luchtig, cabaret stuk is wordt meteen tot een strijdpunt gemaakt.
De dame met het rode gewaad aan. Echt genieten hoe zij krampachtige tracht intelligent over te komen en de bovenhand te houden in de discussie. Helemaal geweldig om te zien dat H. Teeuwen in alle rust en gemak die poging te niet doet.
Ergo, leuk stukje tv en nu mag dat hele achterlijke programma wel van de buis.
- Macboy
Pogingen om intelligent over te komen stranden per definitie. Immers, een poging is een niet geslaagde onderneming om enig doel te bereiken. In dit geval is dat doel intelligentie, zodat daarmee vast staat dat die intelligentie op het moment van de poging nog niet aanwezig is.
Of probeer ik nu intelligent over te komen ?

Of probeer ik nu intelligent over te komen ?

- MartijnGizmo
- Gijzer
Vind ik hier juist niet. Misschien omdat hij met overtuiging er over spreekt.Rebel schreef:Ik heb 2 shows van Teeuwen in het echt gezien, en de rest op dvd.
Maar toch vind ik hem in een gesprek, dat hij niet voorbereid heeft, geforceerd overkomen. Het "moeten" grappig zijn.
Dit viel me al vaker op laatste jaar.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
-
Ik had het niet over zijn "serieuze" woorden... maar eerder over het "grappig" zijn.
Teeuwen is een genie, in zijn shows, die hij goed heeft voorbereid.
Maar in het snel anticiperen op vragen, waarop hij een grappig antwoord wilt geven vind ik hem vaker geforceerd.
Dit is me nu al een aantal keren opgevallen, tijdens Barend en van Dorp, en een keer in een praatpogramma op ned 3, op de radio waar ze hem thuis gebelt hadden.
Niet dat hij hierdoor minder goed is, ik blijf zijn shows fenomenaal vinden en vind het doodzonde dat hij destijds gestopt is voor een bepaalde tijd.
Ik hoop dat hij weer een hoop inspiratie heeft opgedaan afgelopen jaren zodat hij weer ijzersterk terugkomt.
En wat het onderwerp in bovenstaand filmpje betreft.
Juist door dit soort interviews leggen ze zelf de vinger op de zere plek.
Hierin was Teeuwen juist duidelijk.
Teeuwen is een genie, in zijn shows, die hij goed heeft voorbereid.
Maar in het snel anticiperen op vragen, waarop hij een grappig antwoord wilt geven vind ik hem vaker geforceerd.
Dit is me nu al een aantal keren opgevallen, tijdens Barend en van Dorp, en een keer in een praatpogramma op ned 3, op de radio waar ze hem thuis gebelt hadden.
Niet dat hij hierdoor minder goed is, ik blijf zijn shows fenomenaal vinden en vind het doodzonde dat hij destijds gestopt is voor een bepaalde tijd.
Ik hoop dat hij weer een hoop inspiratie heeft opgedaan afgelopen jaren zodat hij weer ijzersterk terugkomt.
En wat het onderwerp in bovenstaand filmpje betreft.
Juist door dit soort interviews leggen ze zelf de vinger op de zere plek.
Hierin was Teeuwen juist duidelijk.
- Michel P
Maar de man met de baard kreeg ook geen R.E.S.P.E.C.T., dus dan vraagt die er zelf toch om. Theo van Gogh heeft er ook om gevraagd :twisted:Hans schreef:Juist, als je die blik van die vent met die foute baard zag weet je al genoeg.Robin schreef:prachtig. nu maar hopen dat Teeuwen niet vogelvrij wordt verklaard door bepaalde figuren.....
Michel
- Niels
- Auto: Prius+
- Lars Bouten