Dat is ook wat Erik zegt, dezelfde remmen op zijn M3 hielden het wel uit namelijk.
Ik heb dat nog nooit gelezen maar kan wel klopen aangezien een comp stijver is (carbon strut ala M3/4) en de dempers/veren hetzelfde zijn maar dan met wat extra kilos s55 erop (grotere mass damperTristan schreef: 18 mei 2020, 12:49 Nu ik een 5 Touring prive heb als gezinsauto staat een M2 (LCI or comp) op de shortlist als opvolger voor de 330e.
Nu lees ik dat de M2 Comp. wat comfortabeler is als de M2 non-comp. Heeft iemand daar ervaring mee tussen de 2?
Er zijn twee dingen voor de S55 uitlaat.Kadett schreef: 18 mei 2020, 16:03 Er was toch onlangs gepost dat een Equal length midpipe dat raspige geluid weghaalt ben je gelijk van die OPF af.
Pops en bangs hoeven voor mij alleen op een rally auto. Tis een trend die snel over mag zijn![]()
Mijn ///M2C wordt binnenkort gescand, en dan wordt de EL ontworpen voor onder de M2C, moet in 1x goedKadett schreef: 18 mei 2020, 16:03 Er was toch onlangs gepost dat een Equal length midpipe dat raspige geluid weghaalt ben je gelijk van die OPF af.
Pops en bangs hoeven voor mij alleen op een rally auto. Tis een trend die snel over mag zijn![]()
We zijn alebij juist maar elke op een andere kant van de wale30touring1990 schreef: 19 mei 2020, 10:28 alleen door rechts lijkt me, anders gaan de uitlaatgassen niet door de einddemper en dus meer geluid.
ben benieuwd hoe de s55 gaat klinken met een dergelijk systeem.
Maakt me eigenlijk helemaal niets uit, los van warm rijden staan de kleppen altijd openArthur schreef: 19 mei 2020, 10:47 Ben er helemaal niet in thuis, en als dit profesioneel zo gebouwd wordt... Maar wat een bochten aan het eind, rechts, om dan door die demper te gaan. Waarom niet rechtdoor en een kleinere demper, of kleinere dempertjes links én rechts?
Onrustig mannetje zeg. Dat handje.Erik schreef: 26 mei 2020, 14:31 Weet niet of deze al voorbij gekomen is. Mooi stukje sturen.
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=sW6VhYvo0Rc&t=1s[/YouTube]