Mooi man, die afschrijving.
fapfapfapfap
- Peter Tunissen
-
Tom
- Dennis Cavallino
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik vond bij de introductie van de Z4 de neus niet mooi, nu nog steeds niet, het Z4 coupemodel is idd prachtig maar de Z4 M is mij te onopvallend stoer. Mijn auto is onopvallend stoer. Zet zo'n Z4 RACER met die joekel van 'n achtervleugel tegenover de 320SI WTCC RACER van Priaulx/Zanardi, die laatste is gewoon de allerstoerste/mooiste toerwagen van het moment(buiten de M3 GTR die nog rondrijdt) en van die laatste heb ik 'n slap aftreksel, maar de Z4 M is daarvan een nog slapper aftreksel. Kijk naar de M3 CSL of de nieuwe M5 qua vormgeving: Doe mij die maar dan(ik hield altijd al van auto's met kofferbak/saloons)
- Dennis Cavallino
Echt appels met peren vergelijken imho. Een E90 vind ik namelijk alles behalve stoer. Een E60, ja dat is wel een schitterende sedan.
Maar de Z4 MCoupé is gewoon een klasse apart, met niets vergelijkbaar en toch ook weer niet 'van buiten deze wereld'. Zowel qua looks, als qua concept spreekt dit me 100% aan. Die auto is gewoon sexy en dat zijn de sedans van BMW in mijn ogen niet.
Maar goed, jij hebt een goeie keuze gemaakt voor jezelf, dat is het belangrijkste, toch?
Maar de Z4 MCoupé is gewoon een klasse apart, met niets vergelijkbaar en toch ook weer niet 'van buiten deze wereld'. Zowel qua looks, als qua concept spreekt dit me 100% aan. Die auto is gewoon sexy en dat zijn de sedans van BMW in mijn ogen niet.
Maar goed, jij hebt een goeie keuze gemaakt voor jezelf, dat is het belangrijkste, toch?
- Dennis Cavallino
Een CSL zou ik kopen vanwege de rijeigenschappen, de Z4 Coupé (in M-uitvoering) vanwege de rijeigenschappen én de looks.
Denk dat je de mensen die auto's kopen op uiterlijk onderschat André. De Cayman heeft er een geduchte concurrent bij. De Cayman zal de 'betere' auto mogen zijn, maar BMW zet er gewoon een meer aparte, snellere en toegankelijkere auto tegenover. Geen verkeerde ontwikkelingen voor ons autoliefhebbers, vind ik.
Denk dat je de mensen die auto's kopen op uiterlijk onderschat André. De Cayman heeft er een geduchte concurrent bij. De Cayman zal de 'betere' auto mogen zijn, maar BMW zet er gewoon een meer aparte, snellere en toegankelijkere auto tegenover. Geen verkeerde ontwikkelingen voor ons autoliefhebbers, vind ik.
- Peter Tunissen
- Dennis Cavallino
- Brava