Dat is omdat we allemaal verschrikkelijk bang zijn voor ramkraakhistorie.Arthur schreef: 15 mei 2020, 09:52 Apart, want als we een 2e hands auto zoeken, zoeken we ze zonder vers gespoten onderdelen![]()
Arthur schreef: 15 mei 2020, 09:52 Apart, want als we een 2e hands auto zoeken, zoeken we ze zonder vers gespoten onderdelen![]()
Goed punt, gelukkig heb ik dit topic en foto’s voor en na van elk plaatdeel dat de reden en werkwijze onderbouwt.Arthur schreef: 15 mei 2020, 09:52 Apart, want als we een 2e hands auto zoeken, zoeken we ze zonder vers gespoten onderdelen![]()
ik niet, kijk er eerlijk gezegd niet naar.Arthur schreef: 15 mei 2020, 09:52 Apart, want als we een 2e hands auto zoeken, zoeken we ze zonder vers gespoten onderdelen![]()
Op de bumper naMaar dit wordt dus MIJN auto, exact zoals in de folder, maar dan wél goed in de lak en wat vlotter.
Hoho, ik heb voor 1800 Pond aan bumper en grill gekocht, wel op blijven letten he...Shakes schreef: 15 mei 2020, 10:32Op de bumper naMaar dit wordt dus MIJN auto, exact zoals in de folder, maar dan wél goed in de lak en wat vlotter.
ben heel benieuwd naar het resultaat. Mooi zonder compromissen doen wat je wil.
Roy RS schreef: 12 apr 2020, 20:32 Ok mannen, ik ben echt financial fucked. Ik kocht deze auto uit nostalgische overwegingen om wat tijd op stuk te slaan, zo goedkoop mogelijk beetje globaal strak trekken en volgend jaar met wat winst verpatsen...
Ok, ik weet nu waar ik dus NIET goed in ben...globaal beetje oplappen...
Inmiddels zit ik over de 4000 excl btw restylen, spuiten en koplampen polijsten en in blanke lak zetten.
Nu ben ik helaas al zo ver dat ik het dan toch zonde vind om zo’n zeldzame (1 van 1000 wereldwijd gebouwde exemplaren waarvan het overgrote deel rechtsgestuurd) auto niet origineel op te bouwen, dus wordt ie toch zwart, nee natuurlijk niet, maar ik heb wel net een originele prodrive bumper gekocht voor 1299 pond, AKA 1458 euro plus paypal kosten, plus 99 pond shipping...godver, waarom kan ik niet gewoon de bumper die ik heb spuiten.
Maar goed, de sti prodrive zoals op onderstaande foto is nu het uitgangspunt, alleen de geblindeerde achterramen twijfel ik over, heb nog niet ontdekt of dat oem is.
Andere foto’s is van de bumper.
Voor de beeldvorming, een nieuwe oem bumper kost 228 excl btw en deze dus gebruikt 1600+ incl btw shipping...
Van deze bumper zijn geen spareparts gemaakt, dat maakt ze erg zeldzaam
![]()
Ik had er een knipoog achter geplaatst in de hoop dat de strekking wel begrepen zou worden...Arthur schreef: 15 mei 2020, 09:52 Apart, want als we een 2e hands auto zoeken, zoeken we ze zonder vers gespoten onderdelen![]()
Treintje Subaru’s dan moet ik altijd hieraan denken, een klassieker, zou me verbazen als de meesten deze niet kennen:Shakes schreef: 15 mei 2020, 10:51 Mooi man!
Brengt me terug naar 2000 ofzo, hup treintje Impreza's naar de ring een paar keer per maand. Vind nog maar eens een nette tegenwoordig. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bombadil, matthyssie en 15 gasten