Echt knap werk, en dat dan ook nog met jouw tempo.

Jazeker! Dat is het voordeel van alle electronics en ondertussen 2 canbus netwerken die in de auto liggen.Eric Z schreef: 28 apr 2020, 21:08 Ik zit in een van de vele octane’s die ik achterloop te lezen en daar ging het over bescherming tegen overtoeren. Heb jij daar ook iets voor in de elektronica zitten of moet je oppassen met flipperen straks?
Hahaha jazeker, Het klinkt allemaal zo simpel. En in mn eentje had ik het nooit allemaal uit kunnen vogelen. Systeem is nog zo complex dat er nog geen documentatie voor bestaat, ik ben dan ook erg afhankelijk van de makers van de GCU. Maar vooralsnog doen ze erg hun best dus ik vind het prima zo.Eric Z schreef: 28 apr 2020, 23:31 Even heel simpel gezegd is het dus vooral de juiste parameters instellen en de elektronica doet de rest. Gaaf dat het allemaal zo op elkaar aansluit, maar er zullen ook stiekem al wel heel wat uurtjes in puzzelen met elektronica zitten.
Oeh dat is niet gek. Maar ik denk dat het net niet is wat ik zoek.TLRS schreef: 07 mei 2020, 12:40 Kwam een set dikke AP remklauwen tegen. Ongebruikt, fixed, 332 bij 30mm en monoblock.. iets voor jou?
Zijn er geen bekende "basis mappings" te krijgen voor deze motor/schakelbak combinatie ?Djessey schreef: 12 mei 2020, 20:39Het is een enorm grote opgave om dit allemaal een beetje strak met elkaar af te stellen, vooral omdat ik niet echt de mogelijkheid heb om zo te rijden. Daarvoor moet zoiezo eerst de motor verder afgesteld worden.
Ik vrees van wel. Voor zover ik weet is dit de eerste NON BMW V8 die geswapt wordt met een DCT bak.Erminio schreef: 13 mei 2020, 16:38Zijn er geen bekende "basis mappings" te krijgen voor deze motor/schakelbak combinatie ?Djessey schreef: 12 mei 2020, 20:39Het is een enorm grote opgave om dit allemaal een beetje strak met elkaar af te stellen, vooral omdat ik niet echt de mogelijkheid heb om zo te rijden. Daarvoor moet zoiezo eerst de motor verder afgesteld worden.
Je bent toch niet de eerste die met deze combinatie bezig is![]()
Helaas weet ik precies wat alles doet....had liever gehad dat het allemaal vanzelf ging natuurlijk.TLRS schreef: 13 mei 2020, 17:31 Als je motor toerental en aandrijflijn toerental accuraat kan meten en naast elkaar kan zetten.. ben je al een eind op pad toch?
In hoeverre weet je wat bovenstaande settings precies doen?
Schiphol heeft vast nog een lege start- en landingsbaan over
Inderdaad ja....dan kunnen anderen van dat geluid genieten