Gr Ron
nulletje meer of minder, wat maakt het uit.
Hehehétomgtr schreef: 11 mei 2020, 15:34 Als je een Alfa gewend bent kan je ook wel een leuke 964 van de sloop halen en wat dingetjes met tie wraps en duct tape vastzetten. Kans dat er wat vanaf flikkert nog kleiner.
Zo'n Schirmer M2 GT bedoel je? Die heb je niet voor 65k ben ik bang. Maar wél een leuke auto dat ben ik met je eens!
Bedoelde een M2 die je klaarmaakt voor trackdays dus met rolkooi, kuipjes, schroefset, decat uitaatje, motortuning etc.Mark 320iS schreef: 12 mei 2020, 11:37Zo'n Schirmer M2 GT bedoel je? Die heb je niet voor 65k ben ik bang. Maar wél een leuke auto dat ben ik met je eens!
Toevoeging: alleen zulke auto's worden zo 'eendimensionaal' alleen geschikt voor trackdays, als je nog een beetje df wilt hebben op de openbare weg dan moet je er iets naast hebben. Eigenlijk zou je een topic moeten hebben 'het leuktste wagenpark tot 65k', zoals 'the 100k garage' bij Pistonheads.
Robin schreef: 12 mei 2020, 11:51 Lastiger wordt het om die gehele typeaanduiding achter op de klep récht erop te plakken:)
Gebruikers op dit forum: Edwin de Haas, Majestic-12 [Bot], MarcF, MarcH, mark123, zegmaarboris en 6 gasten