Driving fun pikorde lijst
- gerard lubbe
- Arthur
- Auto: Nr.51
Gaat lang worden vanaf nuRico v Velzen schreef:Je mag je eigen postitie gewoon aanpassen hoor.volvoc30 schreef:Ik heb me auto erin gezet toen dit topic net gestart werd, en nu sta ik bij de middenmoot. klopt niet helemaal.

Dan begin ik... knuppel in het hoenderhok!

In vergelijk met de 330i van Tom dacht ik dat de Focus er redelijk aan gewaagd is. Bescheiden als ik ben zet ik hem eronder. Staat er nu zo'n oliestoker (330d) tussen. Niet mee eens :twisted:
- Erminio
Bij mij zit er een volledige op maat gemaakte EPS uitlaat op (zonder roetfilter en einddemper, alleen een kleine middendemper) met maatwerk software (trouwens niet zomaar te koop) van JDHans Disco schreef:LOL@erminio wat maakt jou roetmonster beter dan die van mij? Volgens mij hebben we exact dezelfde

(ga er gemakshalve even van uit dat dat bij jou niet gebeurt is, hij had er tot die van mij 2 gedaan, een Golf GT en een Leon voor de racerij)

Deze uitlaat icm de velgen levert ook nog eens een gewichtbesparing op van ca. 25 a 30kg (hij moet nog op de weegbrug, voor t exacte gewicht )

....uhhmmmmm..., daarom

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
- Tom van H.
- frank de jonge
- Tom van H.
Goed lezen, driving-fun, is iets anders als riding-funfrank de jonge schreef:Ging toch om welke de meeste fun gaf voor mij als bestuurder
Tjah, ik dacht die K1 is ook een apparaat daar kan ik uren van genieten en geeft mega veel fun....
Het lanceerd als een idioot bij elke stoplicht weg
Bijna geen andere die mee kan komen

- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Nou vooruit dan, zal es een poging wagen wagen.Rico v Velzen schreef:Opa niet lullen maar je auto er tussen zetten, dat geld ook voor al die anderen met vage opmerkingen van ergens bovenin of ergens tussen in, als je hem ergens tussen in wilt steken dan doe je dat maar bij je vrouw of vriendin
Ik vind 'm iig. leuker om te rijden dan een standaard E36 M3 en ik was ook sneller dan Maik op Zandvoort. [img:15:15]http://www.extreme-machines.nl/forum/im ... tongue.gif[/img]
Ik denk zelf dat een Evo nog leuker en bruter is, dus zet 'm maar ergens tussen Maik en de Evo's in. [img:21:15]http://www.extreme-machines.nl/forum/im ... smoker.gif[/img]
en een 7 serie een chauffeurs of opa auto ?

- Elmar
Laten we beginnen met de M3.
Die staat zo laag vanwege het feit dat ie enkel tot zijn recht komt op een circuit. De rit van en naar het circuit is al een drama.
Het is 1 van de lelijkste BMW's, vandaar de camouflage stickers.
De Viper zet ik zo hoog, vanwege ze allround capaciteit. Hij kan snel (recht uit en op een circuit), kan zuinig zijn (1:10) en is een mooie auto.
Die staat zo laag vanwege het feit dat ie enkel tot zijn recht komt op een circuit. De rit van en naar het circuit is al een drama.
Het is 1 van de lelijkste BMW's, vandaar de camouflage stickers.

De Viper zet ik zo hoog, vanwege ze allround capaciteit. Hij kan snel (recht uit en op een circuit), kan zuinig zijn (1:10) en is een mooie auto.
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Lastige lijst dit.
Dus als ik het goed begrijp moet ik mijn auto plaatsen waar ik vind dat hij thuishoort, reeel gezien dan.
Het punt is dat ik mijn auto zelf gebouwd heb, dus dan word het al snel moeilijk inschatten omdat je toch een specialere band hebt dan als je een auto zo koopt.
Maar reeel gezien is het ook moeilijk, de auto ziet er niet uit, wat ik (gedeeltelijk) bewust gedaan heb, en ik vind het een deel van zijn charme.
Het is een chassis uit 1995 van een ex lesauto die een jaar heeft buiten gestaan bij een dealer voordat ik hem kocht waarna hij nog een jaar heeft buiten gestaan bij mij thuis.
Ik hem nog nooit gewassen heb sinds dat ik hem in mijn bezit heb dus je kunt wel raden hoe het eruit ziet
.
Maar alles wat er op in en aan zit is minder dan 3 jaar oud en bijna nieuw toen ik het inbouwde.
Technisch is het een 2006 model STI en dan nog verder aangepast en in een veel lichter chassis gebouwd.
Dus wat moet je ermee?
Ik zou hem zelf nergens mee willen ruilen qua auto's die al in de lijst staan, en qua prestaties en wegligging kan hij ook heel wat auto's uit deze lijst evenaren en meer.
Maar om hem nou boven alle andere auto's te plaatsen gaat me eigenlijk ook te ver dus ik denk dat ik me onthoud van plaatsing.
Als ik mijn nieuwe project klaar heb, waar deze Impreza aan ten prooi gaat vallen, durf ik die auto wel bovenaan te plaatsen, net onder Hielke natuurlijk.
Dus als ik het goed begrijp moet ik mijn auto plaatsen waar ik vind dat hij thuishoort, reeel gezien dan.
Het punt is dat ik mijn auto zelf gebouwd heb, dus dan word het al snel moeilijk inschatten omdat je toch een specialere band hebt dan als je een auto zo koopt.
Maar reeel gezien is het ook moeilijk, de auto ziet er niet uit, wat ik (gedeeltelijk) bewust gedaan heb, en ik vind het een deel van zijn charme.
Het is een chassis uit 1995 van een ex lesauto die een jaar heeft buiten gestaan bij een dealer voordat ik hem kocht waarna hij nog een jaar heeft buiten gestaan bij mij thuis.
Ik hem nog nooit gewassen heb sinds dat ik hem in mijn bezit heb dus je kunt wel raden hoe het eruit ziet

Maar alles wat er op in en aan zit is minder dan 3 jaar oud en bijna nieuw toen ik het inbouwde.
Technisch is het een 2006 model STI en dan nog verder aangepast en in een veel lichter chassis gebouwd.
Dus wat moet je ermee?
Ik zou hem zelf nergens mee willen ruilen qua auto's die al in de lijst staan, en qua prestaties en wegligging kan hij ook heel wat auto's uit deze lijst evenaren en meer.
Maar om hem nou boven alle andere auto's te plaatsen gaat me eigenlijk ook te ver dus ik denk dat ik me onthoud van plaatsing.
Als ik mijn nieuwe project klaar heb, waar deze Impreza aan ten prooi gaat vallen, durf ik die auto wel bovenaan te plaatsen, net onder Hielke natuurlijk.

- Bert ///M3
- duifjes.com
- DDX
ik had alleen het idee dat het niet alleen om rechtuit branden gaatSander Spoolder schreef:Dat dacht ik ook.
Ik dacht namelijk dat ie nog wat sneller was?
en om dan boven een m3 cs te gaan staan :o
en zo'n boxster is ook leuk speelgoed
Laatst gewijzigd door DDX op 31 aug 2007, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.