Op dit moment lopen er bij ons 6 hobby projecten (naast alle werk en zakelijke projecten):
E30 M3 replica met S54 motor (staat bij de spuiter, wordt opgebouwd als hij weer terug komt)
E36 M3 met S54 motor (geen tijd voor nu, staat voor Q3 2020).
Alfa GTAm replica (geen tijd voor nu, staat voor Q4 2020).
E46 M3 CSL replica met handbak en ESS Compressor (geen tijd voor nu, staat voor Q1 2021).
Porsche 996 911 project (hier beginnen we mee, omdat deze auto ook zakelijk gebruikt zal worden voor taxi-ritten op het circuit en op de Nordschleife.
Geheim project (heel erg gaaf, maar op het moment én geen tijd voor én geen geld voor, maar hier zijn we op het moment informatie en contacten voor aan het verzamelen).

Dit is een 996 Carrera 2 uit Japan. De vorige eigenaar had er al aardig wat aan verbouwd, o.a. de superlichte BBS magnesium velgen (ik heb inmiddels ook een setje originele GT3 velgen erbij), GT3 remmen en GT3 onderstel.

Mijn wishlist is:
*) Gele koplampen vervangen door witte (done)
*) Originele GT3 velgen (done)
*) Recaro Pole Position stoelen (liggen klaar)
*) 6puntsgordels (waarschijnlijk 3" van Sabelt) (liggen klaar)
*) Club Sport rolkooi (ligt klaar)
*) Suède Sparco stuurtje met naafverlenger (ligt klaar)
*) Carbon blade achterspoiler
*) Meer vermogen, liefst atmosferisch
En over die laatste stap heb ik een paar vragen en misschien weet iemand hier meer over.
Ik kan een 991 GT3 RS motor kopen met maar 4000km gelopen. En die wil ik heel graag in deze auto hebben.
Maarrrr... Wat past en wat niet?
Motorsteunen, versnellingsbak, koppeling, aandrijfassen, wat kan ik nog gebruiken en wat moet vervangen worden en vooral, moeten er dingen custom geproduceerd worden, want daar heb ik niet heel veel zin in.
Is iemand ooit online toevallig een 996 met MA1.76 motor tegen gekomen of nog beter, kent iemand een andere gek met zo'n ombouw?